תקשורת ומדיה

הדרת נשים? האתר החרדי מצנזר את תמונות הנשים ההרוגות בפיגוע

האתר החרדי "בחדרי חרדים" פרסם גם הוא את הידיעה על מותם של שבעה אנשים בפיגוע ביום שישי האחרון, אך בשונה מגופי תקשורת אחרים האתר בחר להשמיט את תמונתן של הנשים שנפלו קורבן
מערכת ice | 
בחדרי חרדים (צילום מסך מאתר בחדרי חרדים, freepik)
ביום שישי האחרון התרחש פיגוע בבית כנסת בירושלים אשר גבה את חייהם של שבעה אנשים, בהם חמישה גברים ושתי נשים. הידיעות והתמונות על מותם טרם עת הופץ ברחבי כלל גופי התקשורת וכמובן גם בזו החרדית. בידיעה על הפיגוע באתר החרדי הגדול "בחדרי חרדים" בחרו שלא לפרסם את תמונותיהן של הנשים הנרצחות - ולא בפעם הראשונה.
כבר באמצע חודש שעבר נודע כי, במסגרת הסכם פשרה, האתר הסכים להתנצל בפומבי ולפצות את נשות התנועה רפורמית שתמונתן באתר טושטשה. כאמור מתברר שהלקח לא נלמד בקרב מפעילי האתר ובפוסט הידיעה בפייסבוק מוצגות תמונות הגברים הנרצחים, אך במקום תמונות הנשים צורפו רק שמותיהן ותמונה של נר זיכרון. 
עם זאת, בגוף הידיעה דווקא כן נחלק כבוד לנרצחת היהודייה בפיגוע והאתר אף מצטט את השבחים שקיבלה המנוחה נטלי מזרחי ז"ל מצד קולגת עבר. על אירינה קורולובה, הקורבן הנוסף באירוע, נכתב כי עבדה בתור עובדת סיעודית במשך שש שנים בארץ וכי גופתה תוחזר למדינת אוקראינה, מקום הולדתה.
התגובות לתמונה הגיעו במהרה והעבירו לא מעט ביקורת על ההחלטה הזו. בין התגובות הרבות צורפו בכוונה תמונות של הנרצחות ונכתב: "לכל אישה יש שם ופנים. בחייה ובמותה". אדם אחר כתב: "גם לנשים נרצחות אין פנים אצלכם?" וזאת לצד עשרות של תגובות כועסות נוספות, מצדם של נשים וגברים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה