תקשורת ומדיה

ליאור שליין בסרטון זועם: "למה אהרן ברק מצטלם עם תפילין?!"

ליאור שליין כועס על התרפסות השמאל בפני הימין והחרדים וטוען כי נשיא ביהמ"ש העליון לשעבר לא צריך להצטלם עם תפילין, בני גנץ לא צריך להזכיר כל יומיים שיש לו טלית, ויאיר לפיד לא צריך להתחנף לליכוד: "עם טרוריסטים לא מתפשרים"
מערכת ice |  6
ליאור שליין (צילום מסך רשת 13)
הקומיקאי ואיש הטלוויזיה ליאור שליין פרסם היום (שלישי) סרטון נוקב ביוטיוב ובאינסטגרם שלו, תחת הכותרת "רוצים להימנע ממלחמת אחים? לא ככה". בסרטון הביע צער על כך שנשיא בית המשפט העליון לשעבר, אהרן ברק, הצטלם לעיתון החרדי "במשפחה" כשהוא מניח תפילין.
"התמונה הזו העציבה אותי", אמר שליין, "כמו התמונה של גלעד שליט בשבי. למה נשיא בית המשפט העליון לשעבר, הסמל של כל מה שאנשים כמוני נלחמים עליו עכשיו, הצטלם ככה לעיתון 'במשפחה'?
"מי שרוצה להניח תפילין זה לא ענייני", הסביר שליין, "ויפה שברק הלך להתראיין שם ולהסביר לחרדים את עמדתו, ובראיון גם מתחבא איזה הסבר לתמונה הזאת - אבל בואו, רוב החרדים קונים את העיתון הזה בשביל התמונות, לא בשביל המאמרים, וזה – סמל. וזה עצוב".

בהמשך העביר שליין ביקורת גם על יו"ר המחנה הממלכתי: "למה בני גנץ שמתיימר להנהיג את המחנה - שהוא לא בן גביר, סמוטריץ', אבי מעוז, דרעי וגולדקנופף וגפני - למה בני גנץ מזכיר לנו כל יומיים שיש לו תפילין וטלית והוא מתפלל לאלוהים? למה הוא מתרפס בפני ביבי שיסכים להיפגש איתו כדי להתפשר על איך פוגעים לנו בזכויות שלנו, בדמוקרטיה שלנו?
"למה יאיר לפיד בין תפילה בכותל ללקק לרבנים הודיע דווקא השבוע שהשותף הטבעי של יש עתיד זה הליכוד? זאת רוח הלחימה שאיתה חזרת מהחופשה בפריז?", שאל שליין.
"העיקר לא לריב, העיקר להתפשר", כעס שליין, "איך אפשר להתפשר על דמוקרטיה, זכויות אדם, ערכים, שוויון בין גברים לנשים, בין סטרייט לגייז? איך אפשר להתפשר עם אנשים כמו אבי מעוז ובן גביר?
"הכל כדי להציל את ביבי מהכלא וכדי שאריה דרעי העבריין המושחת יהיה שר בממשלת נתניהו. הכל כדי שהחרדים לא ישרתו בצה"ל, שאת זה בג"צ לא יכול לאפשר כי הוא שומר על שוויון בפני החוק".
וסיכם שליין בסרטון: "השופטים והיועצים המשפטיים רק שומרים על שלטון החוק, ולכן ביבי והכנופיה האלימה שלו באים לחסל את מערכת המשפט ומצמידים לשופטים אקדח לרקה, ולכן אסור להתפשר איתם. עם טרוריסטים לא מתפשרים. קראתי את זה בספרו של נתניהו 'מקום תחת השמש'.
"יש מלחמות שאין ברירה צריך להילחם, לא להתחנן לפשרה. אני לא פחות יהודי ולא פחות ערכי מסמוטריץ'. חיים בפיוס בשלום יכולים להתקיים רק במדינה ליברלית, דמוקרטית חופשית עם בית משפט חזק ששומר על זכויות האזרח ועל כבוד האדם".
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    כי הוא יהודי- ואתה לא
    אשה 01/2023/31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תבדוק את השורשים יא ערב רב
    סגור
  • 5.
    רשע מרושע
    אלירן לוי 01/2023/18
    הגב לתגובה זו
    3 2
    מה כואב לך שמראים קצת זיקה לדת? כולנו יהודים יא טיפש
    סגור
  • 4.
    סטנדאפיסט אתה לא וגם לא פוליטקאי.
    פנינה 01/2023/18
    הגב לתגובה זו
    3 2
    תחזור לטפל בילד ולתת למי שלובש את המכנסים בבית להמשיך ולנהל אותך
    סגור
  • 3.
    שקרנים
    מוטי 01/2023/17
    הגב לתגובה זו
    3 2
    מעניין שההומואים עושים מצעד אף אחד לא יעיז להגיד מה זה עניינו שישארו בבית
    סגור
  • 2.
    ליאור שליין התחרפנת. (ל"ת)
    רני גוטליה 01/2023/17
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 1.
    טיפש מטופש (ל"ת)
    יוגב 01/2023/17
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור