תקשורת ומדיה

תום אבני: "קיבלתי צ'קים שמנים, קניתי בלי לדפוק חשבון"

26 שנים אחרי שהחל את הקריירה כמוגלי הבלתי נשכח ב"ספר הג'ונגל" ואחר כך כוכב בערוץ הילדים, תום אבני עולה עם מחזמר חדש בקאמרי ונזכר בתקופה ההיא בה הרוויח המון כסף: "היה נורא נעים לבלות ולקנות בלי לחשוב על המחיר של כל דבר"
מערכת ice |  3
תום אבני (צילום נווה אביאני)
בגיל 36 תום אבני הספיק לככב על כל הבמות, בטלוויזיה, בתיאטרון ובקולנוע, אבל לנצח ייזכר כילד מוגלי בן ה-10 בהצגת "ספר הג'ונגל" הבלתי נשכחת, שפתחה לו את הקריירה המוצלחת. בקרוב ישחק אבני בתפקיד הראשי במחזה הישראלי החדש "אני סבתא שלך", שיעלה בקאמרי.
בראיון לאתר מאקו נזכר אבני בתקופה ההיא כילד וכנער, ומגלה כי הדבר העיקרי שאליו הוא מתגעגע מאז זה הרווחה הכלכלית. "קיבלתי באותן שנים הרבה כסף על מה שעשיתי, והיה נורא נעים לבלות ולקנות בלי לחשוב על המחיר של כל דבר", סיפר אבני בראיון, "אבל היה מחיר אחר: אובדן מוחלט של הפרטיות. אני בן אדם מאוד פרטי, אף פעם לא אהבתי שיודעים עליי דברים שאין לי שליטה עליהם".

בתשובה לשאלה על חיי המותרות מהם נהנה כנער, השיב אבני: "כן, ביליתי הרבה. מסעדות, חו"ל, קניתי בלי לדפוק חשבון. אבל נהנתנות גם מאפשרת גישה לאזורים אפלים יותר, וכיוון שאת שנות הנהנתנות ביליתי בעיקר כקטין, היו יחסית מעט דברים שיכולתי לעשות מבחינה חוקית. אולי זה שמר עליי".
ויש לו גם וידוי: "את הצ'קים השמנים קיבלתי בתקופה ההיא בעיקר בגלל הפרסום שלי, וקצת פחות בגלל היכולות. נוצר מצב שאני צריך לתחזק משהו שהוא בכלל לא הסיבה שלשמה התכנסנו, כלומר המשחק. אני מאוד בעד להתפרנס יפה, והיום אני פשוט דואג שזה יקרה בזכות היכולות שלי ולא מעוניין לשחק את משחק המוּכרות, תיחזוק הסטורי או ספירת העוקבים".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מה אתה רוצה
    יאיר 12/2022/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לברור
    סגור
  • 2.
    מסקנה לכל הצעירים, חשוב לחסוך לעתיד. שלא תפלו למעמסה על (ל"ת)
    אור 12/2022/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    רק שישמור כסף לעת זיקנה...! (ל"ת)
    אביקול 12/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור