תקשורת ומדיה

חיים אתגר חושף עוקץ מתוחכם: "מתחזים לחברת חשמל וגונבים מעסקים"

חיים אתגר חשף עוקץ גדול של רשת נוכלים שמתחזים לעובדי חברת חשמל ועוקצים בעלי עסקים תמימים: "מסתבר שיש לא מעט בעלי עסקים שמעבירים את פרטי האשראי לאדם הזה. זה אדם מוכר, יש תלונות עליו במשטרה והוא ממשיך לעקוץ". בעלי עסקים? זה מה שאתם צריכים לעשות כדי להימנע מכך
מערכת ice | 
חיים אתגר (צילום פייסבוק/ המתחזים)
חיים אתגר, איש התקשורת שנלחם בעוקצים גם ברשתות החברתיות ובעיקר בתוכניותיו ב"קשת 12", "הנוכלים" ו"יצאת צדיק", חשף היום (רביעי) בחשבון האינסטגרם שלו עוקץ מרושע מאוד של נוכלים שמתחזים לעובדי חברת החשמל ועוקצים בעלי עסקים תמימים.
חיים אתגר רשם מעל הסרטון שהעלה: "עוקץ מטורף: נוכל סדרתי מתקשר וטוען שהוא מחברת חשמל עם צוות במקום ושחייבים לתקן את התקלה מיד, לשלם ולהעביר פרטי אשראי". אתגר סיפר על העוקץ: "יש עוקץ חדש" התחזות לנציג חברת חשמל".
אתגר הסביר: "מתקשר אליי בעל עסק ומספר שלי שלפני כבר ימים התקשר אליו אדם שהוא לכאורה נציג של חברת חשמל ואומר לו: 'תשמע, חייבים לעשות תיקון דחוף בעסק. אני מחברת חשמל, אני עם צוות פה, אתם חייב להעביר לי כסף אחרת החשמל שלך ייפול".
בהמשך, חשף אתגר את השיחה בין בעל העסק לעוקץ, שם הוא נסה לשכנע את הקורבן להזדרז ולהעביר לו את הכסף: "הם מסתובבים כבר חמש דקות בתל אביב יפו באזור שלך, ואין לי מה להחזיק אותם שם, אתה לא אומר לי מה שאתה רוצה לעשות". אתגר המשיך: "כדי להראות שהוא באמת מחברת חשמל, המתחזה גם מראה חשבונית אחרונה מהתשלום של הקורבן. הוא מראה לו חשבונית אורגינלית אמיתית. עדי כדי כך מתוחכם".
לסיום סיפר אתגר והזהיר: "דיברתי עם חברת חשמל, מסתבר שיש לא מעט בעלי עסקים שמעבירים את פרטי האשראי לאדם הזה. זה אדם מוכר, יש תלונות עליו במשטרה והוא ממשיך לעקוץ. אז אם מתקשר אליכם מישהו שלכאורה מחברת חשמל ואתם לא יודעים, לא מכירים במה מדובר, תתקשרו קודם כל ל-103 תבררו שלא עוקצים אתכם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה