תקשורת ומדיה

קניה ווסט פוצץ ראיון לאחר התנגדות לטענותיו האנטישמיות

הראפר המושמץ העניק ראיון, זמן קצר אחרי הארוחה המדוברת שלו עם דונלד טראמפ ואחרי שהמראיין מעט אתגר את ההשקפות האנטישמיות שלו - ווסט קם ועזב את האולפן
מערכת ice | 
קניה ווסט (צילום יוטיוב/ Fox News)
קניה ווסט מסרב לרדת מהעץ. אם בהתחלה היה נראה שאולי מדובר בעוד שיגעון חולף של הראפר, כשהוא התחיל להשמיע הערות אנטישמיות, כעת זה נראה שהוא עומד איתן מאחוריהן, גם כשעולם העסקים, הבידור והתקשורת מחרימים אותו. יה התארח לאחרונה באחוזתו של דונלד טראמפ לארוחה משותפת, שם ביקש מהנשיא לשעבר עצות עסקיות וגם הציע לטראמפ להיות הסגן נשיא שלו, כאשר הוא מתכוון לרוץ לנשיאות בעצמו.
טראמפ כבר הספיק לחטוף על קיום הארוחה השנויה במחלוקת, שבה מעבר לווסט, נכחה דמות אפילו יותר בעייתית מהראפר - הפעיל הימין הקיצוני ומכחיש שואה מוצהר - ניק פואנטס. אמש (שני), ווסט התארח לצידו של פואנטס ועוד פרסונה "מעניינת" - מילו יאנופולוס, בפודקאסט הפופולארי של טים פול. יאנופולוס הוא "הומו לשעבר", על פי טענתו, פעיל ימין קיצוני נוסף, שמקדם טיפולי המרה ותומך בפדופיליה. כן, אלו האנשים שווסט מקיף אץ עצמו בימים אלו ומעניק ראיון בפודקאסטים, במקום ברשתות הטלוויזיה, שם הוא לא יקבל חופש לדברי השנאה שלו והוא גם לא ממש רצוי על מסכי הטלוויזיה בעת הזו. אך גם בפודקאסט הזה, הדברים לא הלכו לכיוונו של קניה.
תוך כדי עוד נאום זעם של הראפר, בו הוא אמר כי "חשבתי שאני יותר מלקולם אקס, אבל גיליתי שאני יותר מרטין לותר קינג. אני עובר דיכוי כל יום, תקשורתית וכלכלית". המראיין הסכים עם קניה, כאשר הגיב "הם לא הוגנים, בצורה קיצונית". ווסט שאל מצידו למי המנחה התכוון כשהוא אמר "הם" והמנחה הבהיר שהוא התכוון לתקשורת התאגידית. בשלב זה, ניק פואנטס התערב וטען שהכוונה מאחורי "הם" היא ליהודים. ווסט הבין שהמראיין לא שותף להשקפת עולמו בנוגע לעם היהודי, מה שגרום לו להוריד את האוזניות ולצאת מהאולפן. שני הפרטנרים הקיצוניים שלו יצאו זמן לא רב אחריו והצוות של התכנית המשיך את הפודקאסט, כשהם מבקרים את קניה על כך שלא מוכן לפתח דיון ואמרו כי הם לא "פשוט ישבו בשקט, בזמן שהוא נואם כנגד היהודים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה