תקשורת ומדיה

החיילת שנחתה באיראן חושפת: "הייתי שם עם דרכון ישראלי"

אחרי הפרשה המלחיצה במסגרתה חיילת, ששהתה על טיסה מטשקנט לדובאי, מצאה את עצמה באיראן אחרי נחיתת חירום, וכעת, בראיון לירון אברהם בחדשות 12, חושפת פרטים חדשים: "בטח שנלחצתי, אבל מה אני אעשה? אסור להראות את זה"
מערכת ice | 
ישראל, איראן (צילום freepik)
החיילת הישראלית שמצאה את עצמה בשעות מורטות עצבים באיראן לאחר שהמטוס עליו שהתה, בטיסה מטשקנט שבאוזבקיסטן לדובאי שבאיחוד האמירויות, ביצע נחיתת חירום בשדה התעופה בשיראז שבאיראן. כעת, כאשר היא כבר חזרה לבסיס בו היא משרתת במסגרת תפקידה בצה"ל, נחשפים פרטים חדשים.
בשיחה עם כתב חדשות 12, ירון אברהם, סיפרה החיילת כך: "זה נמשך 10 שעות. נלחצתי, בטח שנלחצתי, אבל מה אני אעשה? אסור להראות את זה. מישהו כותב ששלחתי הודעה למפקדים, להורים, יש מי שאומר שהייתי עם דרכון זר, הכל שטויות, הייתי עם דרכון ישראלי. אמרו לי לא לספר דברים שקרו שם, לא להגיד כלום. האיראנים ראו את זה בחדשות בטח, הייתי היהודיה היחידה שהייתה שם, עם השם ושם המשפחה שלי ישר יכלו לדעת מאיפה אני".

כזכור, תחילה דווח כי החיילת אחזה בדרכון רוסי שהונפק בישראל, אך כאמור, החשיפה שסיפקה בשיחה עם כתב חדשות 12, ירון אברהם, מציגה תמונה שונה ומלחיצה הרבה יותר, כאשר החיילת טוענת שהדרכון בו אחזה במהלך הנחיתה המדוברת באיראן הינו דרכון ישראלי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה