תקשורת ומדיה

קניה ווסט לא נרגע: "גם השחורים עברו שואה"

הראפר עושה הכל חוץ מלהרגיע את הרקוחות. בראיון שפורסם בסוף השבוע אמר ווסט כי רופא יהודי אילץ אותו לקחת תרופות על אף שלא היה בכך צורך 
מערכת ice |  2
קניה ווסט (צילום יוטיוב/ Piers Morgan Uncensored)
אם חשבתם שגל החרמות והגינויים על הראפר המושמץ קניה ווסט יגרמו לו להיזהר יותר בלשונו ולו במעט, תחשבו שוב. "הלכתי לרופא שעשה דיאגנוזה שגויה והמליץ לי לקחת כדורים מסוכני". אמר ווסט בראיון "אני לא מתכוון להגיע מאיזה גזע ומאיזה עם הרופא הזה ובאיזה בית חולים זה קרה. אתה יודע שאני לא יכול להגיד את זה". אמר ווסט אך מהר מאוד "התעשט" ואמר :"זה היה רופא יהודי". לדברי ווסט אם הוא היה מקשיב לרופא "הסוף שלי היה כמו של מייקל ג'קסון פרינס".
אך ווסט לא עצר כאן. "אנשים אומרים לי כל הזמן, לך תבקר במוזיאון השואה. ואני אומר להם לכו תבקרו במוזיאון השואה שלנו, הווא נקרא – תכנון ילודה.6 מיליון יהודים מתו בשואה ואני מצטער על זה, 20 מיליון שחורים מתו בתכנון ילודה, הפלה מתוכננת של הרשויות".
למעשה ווסט אינו היחיד שהתבטא באנטישמיות לאחרונה. כוכב הכדורסל קיירי אירווינג שחקנה של ברוקלין נטס קידם ברשתות החברתיות מסר המכיל מסרים אנטישמיים. בין היתר נכתב בספר שיהודים עובדים את השטן ואת לוציפר, שהם שולטים בעולם דרך התקשורת והבנקים, שלמעשה הם הובילו את השחורים בספינות עבדים והם מקור הגזענות והעבדות.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    קניה ווסט צריך להתביש במה שכתה.
    רחל 10/2022/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הרי הכושים סבלו מגזענות לא פחות מהיהוגים ואף יותר. שהובאו ע"י האיש הלבן מאפריקה כדי שיהיו משרתים ועבדים. היהודים לא העסיקו עבדים ??
    סגור
  • 1.
    קניה ווסט
    רחל 10/2022/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מעורר בחילה . זה מחזיר טוצנו לתקופות אפלות של עליית הנאמים לשלטון ??
    סגור