תקשורת ומדיה

סטטיק נפרד מבן-אל: "יום עצוב, לא מעט אתגרים לפנינו"

סטטיק ובן אלו ביצעו אמש את ההופעה האחרונה שלהם יחד, בתור צמד, והיום סטטיק מפרסם פוסט פרידה מרגש מבן אל ואפילו הבטיח שיהיה קאמבק
מערכת ice | 
סטטיק ובן אל (צילום משה נחומוביץ)
לפני מעל לחודש הצמד סטטיק ובן-אל הכריז כי יפסיק את שיתוף הפעולה רב השנים וזאת לאור ההקלטות שפורסמו, בהן נשמע בן אל מטיח האשמות קשות באם בנו אורטל, ולאור מיצוי היחסים ביניהם. למרות ההודעה הלא ממש מפתיעה המשיך הצמד להופיע יחדיו על הבמות באירועים שנסגרו טרם הפרידה. אמש התקיימה ההופעה האחרונה והיום סטטיק כותב פוסט פרידה מרגש.
בפוסט הוא כותב: "אז זהו. אשכרה הגענו עד לכאן. הרגע ירדנו מההופעה האחרונה שלנו יחד כ״סטטיק ובן אל״ לפחות לתקופה הקרובה. הייתה דרך באמת מטורפת אחי, היו רגעים של שמחה, של כעס, של עצב. מה לא עשינו ביחד? מלישון בעליית גג של אבא שלך בבית דגן ועד למלונות חמישה כוכבים. משני ילדים עם חלום שבכלל כל כך פחדו על המקום שלהם שהם לא רצו להיות צמד, לצמד הכי מוצלח שאי פעם היה כאן. קטפנו כל פרס, טיפסנו לכל פסגה. עברנו באמת הכל יחד". 
על כך הוא מוסיף ואומר: "מצד אחד זה יום עצוב כי כל מה שאני מכיר ויודע זה להיות סטטיק מסטטיק ובן-אל. ומהצד השני, זה יום חג. יום שממנו רק נלמד ונשתפר. יש לפנינו לא מעט אתגרים, באיך כל אחד מוצא את עצמו לבד באולפן, על הבמה ובכללי בכל פן אחר במקצוע ובחיים עצמם".
לקראת סוף הפוסט סטטיק מביע את תודתו לבן אל וכי הוא יזכור את הרגעים הטובים בחברות ביניהם. בין הרגעים הללו יזכור בעיקר את כך שבן אל הכניס אותו לחופה. לבסוף, הוא מאחל לבן אל הצלחה בקריירה שלו ואף בתחום העסקים והנדל"ן. את הפוסט הוא מסיים עם הבטחה: "עוד ישמעו את הצמד המילים סטטיק ובן אל יחד". 
לצד הסערה אליה נקלע בן אל בעקבות היחסים המרים שלו עם אורטל עמר, אמו של תו פרינס, גם סטטיק נמצא בימים אלו בתקופת משבר בבית. כפי שדווח לאחרונה הוא ואשתו פרודים ולא חיים יחד. יחד עם זאת, לקראת יום הכיפורים סטטיק פרסם פוסט התנצלות מרגש לאשתו בו אף רמז כי אולי ישנו תינוק בתכנון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה