תקשורת ומדיה

מורן אטיאס בווידוי מפתיע: "עשיתי טעות"

שלשום השיקה חברת הביגוד רנואר קולקציה חדשה באירוע חגיגי ומבין המוזמנים המוכרים הייתה מורן אטיאס שחלקה בראיון שבעבר נגעלה מהריון והאמינה שזה תובעני מדיי. כיום היא מודה שזו הייתה טעות ומספרת מה יהיה הפרק הבא בחייה לאחר הלידה
מערכת ice |  2
מורן אטיאס (צילום פייסבוק/ מורן אטיאס)
השחקנית מורן אטיאס נמצאת בימים אלו ממש במהלכו של החודש התשיעי להריונה וטרם תפנה את זמנה לקראת הלידה היא הגיעה לחגוג את ההשקה של הקולקציה החדשה של רנואר במוזיאון תל אביב לאומנות שלשום (שלישי).
בראיון קצר לאתר TMI על השטיח האדום (שבפועל היה כחול ברוח האיורים של האומן דוד פולונסקי) חלקה מורן שהיא לא חוששת כלל להגיע לאירוע כל כך קרוב לתאריך הלידה המשוער ושהיא מרגישה מעולה. כשנשאלה איך עבר עליה ההיריון עד כה היא השיבה: "האמת שמדהים".
על כך הוסיפה שההרגשה הזו הפתיעה אותה היות וחששה מהיריון שנים רבות ואף נגעלה מהקונספט, במיוחד כאשר צפתה בנשים אחרות שעברו הריונות. כיום, ככל שהיא מתקרבת ללידה היא מודה שהיא טעתה לפחות ביחס לחוויה שלה עצמה.
יתרה מכך, אטיאס מודה שהיא לא חוששת מהפרק הבא וכי היא פתוחה לזוגיות ואולי אפילו חתונה. לדבריה: "אני עושה סיפור סינדרלה הפוך. קודם קריירה, אחר כך ילדים ואז אולי חתונה". 
 
ההשקה המיוחדת של רנואר התקיימה בשיתוף עם תערוכת היחיד של המאייר דוד פולונסקי, שהביא לנו את 'ואלס עם בשיר' בשנת 2008. ההשקה הייחודית כללה איורים, דמויות, תצלומים, בובות ועוד. לאטיאס הצטרפו שמות גדולים נוספים דוגמת יעל גולדמן, יעל שלביה, שיר אלמליח ועוד.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    דעה
    דעה 09/2022/26
    הגב לתגובה זו
    0 2
    הרכבת הגיעה לסוף דרכה אף אחד לא ייקח אותה. תחיה כל החיים שלה ערירית אם חד הורית
    סגור
  • 1.
    ומה יש לך להציע מורני חוץ מ (ל"ת)
    טרמפיסט 09/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור