תקשורת ומדיה

קלואי קרדשיאן חושפת את התינוק החדש שנולד בפונדקאות

בטיזר חדש לעונה החדשה של הריאליטי של משפחת קרדשיאן אנו נחשפים סוף כל סוף לדרך בה התמודדה קלואי עם הליך הפונדקאות עם האקס הבוגדני שמעשיו התגלו מיד אחרי שנודע להם שהתינוק בדרך
מערכת ice | 
העונה החדשה בסדרת הריאליטי של משפחת קרדשיאן עלתה לאוויר אמש בשירות הסטרימינג 'הולו' בארה"ב וכבר טרם הבכורה המעריצים קיבלו הצצה בטיזר מיוחד באשר להליך הפונדקאות של קלואי והאקס טריסטן ת'ומפסון. כעת, בפרק הראשון העולם מקבל את ההצצה הראשונה על התינוק ועל עולמה של קלואי, על רקע הבגידות של ת'ומפסון.
כידוע, לבני הזוג לשעבר בת משותפת בשם טרו (4) וחודשים ספורים לפני שהתגלה כי ת'מפסון בגד בקלואי עם מאמנת הכושר שלו, אשר ילדה את בנם המשותף לאחרונה, הם החלו הליכי פונדקאות כדיי להביא תינוק נוסף לעולם. 
הליך הפונדקאות צלח ולאחר שהתגלו הפרשות הייתה צריכה האחות הצעירה לבית קרדשיאן להתמודד עם האמת הכואבת וכל זאת בעודה מצפה לתינוק עם האקס הבוגדני ובעודה סופגת ביקורות על יחסיה עם שחקן ה-NBA. בטריילר לפרק הבכורה טוענת קלואי כי "זו אמורה להיות תקופה מרגשת, זו פשוט חוויה קצת שונה".
 
על כך הוסיפה אמה, קריס ג'נר, שקשה מאד לראות את קלואי סובלת כך, בעודה חווה את הזמן הלא פשוט הזה בחייה. לאחר לידת התינוק התראיינה קלואי למגזין 'אל' הצרפתי ואמרה: "אני יודעת שזו קלישאה, אבל אני אוהבת כל רגע, גם את הרגעים הקשים". על כך הוסיפה כי היא לוקחת את תפקיד ההורה ברצינות רבה ולה מחויבות עמוקה בעיקר בעידן בו הילדים נחשפים בקלות למידע רב ומזיק.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה