תקשורת ומדיה

אחד השחקנים האהובים בארה"ב נמצא מת בחדר מלון

הקומיקאי היהודי, שכיכב בסדרה 'צער גידול בנות' בוב סאגט, נמצא ללא רוח חיים בריץ קרלטון אורלנדו לאחר הופעה שערך בפלורידה. השריף המקומי שלל ניסיון התאבדות, שימוש בסמים או רצח
כפיר אדר | 
הפקות קולנוע וטלוויזיה (צילום unsplash ,pixabay)
אחד הקומיקאים האהובים בארצות הברית, בוב סאגט, מי שזכור בדמותו דני טאנר בסדרה המיתולוגית 'צער גידול בנות' עם האחיות מרי קייט ואשלי אולסן, נמצא הלילה (אור לשני) ללא רוח חיים בחדר מלון ריץ קרלטון באורלנדו.
סאגט, יהודי-אמריקאי שנמצא על המסכים מאז שנות ה-80, היה בן 65 במותו. השריף של המחוז אישר את דבר מותו, אך שלל אפשרות שנגרם משימוש בסמים או שנרצח, לאחר שתנותח הגופה תגיע האבחנה הרשמית.
כוחות החירום מצאו את השחקן לאחר שעות שבהן לא הגיב למקורביו ביום ראשון אחר הצהריים בחדר בריץ-קרלטון באורלנדו וקבעו את מותו בזירה, סאגט בדיוק התחיל בסיבוב הופעות קומי ורגע לפני מותו הופיע ליד ג'קסונוויל, פלורידה, במוצאי שבת. בפוסט האחרון שלו באינסטגרם הוא הרהר ב"קהל ממש נחמד" ו"הרבה חיוביות".

מלבד צער גידול בנות ששודרה בתחילת שנות ה-90, ולאחר מכן המשיכה בסיקוול מ-2016 עד 2020, השחקן גם הנחה את "הסרטונים הביתיים הכי מצחיקים של אמריקה" מ-1989 עד 1997 ואף הופיע בכמה סדרות למבוגרים ב-HBO לאחרונה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה