תקשורת ומדיה

תקרית חריגה בהכנות למיס יוניברס: שני עובדים נפצעו

אירוע מדאיג באילת רגע לפני טקס הענק, כאשר ברזל שמחזיק את התאורה נפל, ושני עובדים נפצעו קל. מההפקה אישרו את הפרטים: "ממשיכים להקפיד על קיום הנהלים בצורה המקצועית ביותר ועמלים על קיום אירוע מיס יוניברס כמתוכנן"
מערכת ice | 
בימת מיס יוניברס (צילום מאיה חנוך ואבי פחימה)
אירוע מיס יוניברס העולמי, המציין 70 שנה לתחרות ובחר בישראל ובעיר אילת לקיום האירוע נתקל בלא מעט קשיים עד כה, שהגיעו אמש (שני) לשיא נוסף עם פציעה של שני פועלי במה בעקבות קריסה של עמוד תאורה שקרס. 
על פי הפרסום של רן בוקר, תקרית הבטיחות התרחשה בהקמת המתחם של תחרות מיס יוניברס באילת, אחרי שברזל שמחזיק את התאורה נפל, ושני עובדים נפצעו קל. מההפקה אישרו את הפרטים ומסרו בתגובה: ״העבודות במתחם מיס יוניברס באילת נעשות תחת כללי בטיחות מקצועיים ופיקוח ישראלי ואמריקאי".

"אתמול התרחשה תאונת עבודה במתחם הקמת האוהל, שני עובדים נפצעו קל מאוד, טופלו ושוחררו ללא ממצאים. נסיבות התאונה נמצאות בבירור, יצא דיווח כמקובל והעבודות ממשיכות כסדרן. אנו ממשיכים להקפיד על קיום הנהלים בצורה המקצועית ביותר ועמלים על קיום אירוע מיס יוניברס כמתוכנן״.
בסך הכל מעל ל-75 נציגות ממדינות שונות ו-5 יבשות עשו כבר את דרכן לישראל. האירוע יסוקר בשידור חי ללמעלה מ-600 מיליון צופים באמצעות רשת פוקס ב-172 מדינות (באנגלית ובשידור מקביל בספרדית). אירוע ההכתרה עצמו יתרחש רק ב-12 בדצמבר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה