תקשורת ומדיה

ההשראה שבבידוד: יוצרת "כתום זה השחור החדש" בסדרה על הקורונה

ג'נג'י קוהן הפיקה סדרה חדשה על ימי הסגר והבידוד החברתי שתעלה בהמשך אצל ענקית הסטרימינג. בהתאם להגבלות על התקהלות, בהפקה לא הקימו שום סט והשחקנים לא נפגשו מעולם - אז איך בכל זאת זה קרה?
איתי פת-יה | 
Netflix, Jenji Kohan (צילום freepik, מתוך חשבון האינסטגרם של Jenji Kohan)
הלהיט האחרון של יוצרת "כתום זה השחור החדש" היה על סגר בין כותלי הכלא, וכעת היא מכינה לנו להיט נוסף – על סגר בימי הקורונה, להבדיל. הסדרה החדשה בהפקת ג'נג'י קוהן תשודר בקרוב בנטפליקס, כך הודיעה חברת הסטרימינג. 
הסדרה תקרא "Social Distancing" ולצד קוהן חתומים עליה כמפיקים שאר שותפיה ליצירת "כתום זה השחור החדש". טרם נקבע תאריך יציאה הסדרה ומספר הפרקים שזו תכלול.
התפרצות הקורונה שהביאה להגבלה על התקהלויות שמה את תעשיית הטלוויזיה בבעיה בכל הקשור להעמדת סט צילומים והפקת תכנים חדשים. אולם, יוצרי הסדרה ניסו להפוך את הדפקט לאפקט ובמסגרת זאת שלחו לשחקנים המשתתפים ערכות כדי שיוכלו לצלם את עצמם. כך, גם הוראות הבימוי נמסרו להם אונליין, והכותבים עבדו איש איש בביתו.
קראו עוד ב-ice
בהודעה שהוציאו לעיתונות מסרו המפיקים: "התפקיד שלנו כמספרי סיפורים הוא לשקף את המציאות, ובמציאות החדשה והביזארית הזו שכולנו חווים, בעוד המרחק בינינו נשמר יש לנו תשוקה למצוא גם חיבור".
עוד הם הוסיפו "קיבלנו השראה ליצור סדרה שתציג את הסיפורים מהחיים שלנו כרגע – סיפורים מיוחדים, אישיים ואנושיים על מהות החיים בנפרד, אבל ביחד. איתגרנו את עצמנו לעשות משהו חדש: ליצור ולהפיק באופן וירטואלי כך שכל הצוות ישאר בריא ושלם. אנחנו מקווים שהסדרה תגרום לאנשים להרגיש קרובים יותר זה לזה".
"Social Distancing" לא תהיה תכנית הטלוויזיה היחידה שצולמה מרחוק בתקופה זה. אליה מצטרפות גם "סאטרדיי נייט לייב" שהפיקה שתי תכניות תוך ריחוק חברתי של הצוות, ואף "מחלקת גנים ונוף" שצולמה בבתי השחקנים איימי פוהלר, עזיז אנסרי ושאר הקאסט. היו שאמרו שספרים עוד יכתבו על התקופה הזאת, עד שהם יגיעו למדפים – כמה סדרות כבר בדרך.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה