תקשורת ומדיה

קרבות HOT מול yes בימי קורונה: מי זוכה ליותר צופים?

עם צריכת vod שמגיעה לשיא של כל הזמנים וקפיצה של כ-100% בצפייה במשדרי החדשות, בדקנו מספרים ותכנים אצל שתי המתחרות הגדולות. לאור המצב, yes כבר הודיעה על הקדמת שידור סדרת הנוער פלמ"ח לתחילת אפריל
בועז גולדברג |  2
HOT ,yes (צילום freepik)
לצד ענף שליחויות המזון וענף הפארם, ברור כי תחום בולט נוסף שזוכה לבוסט מאוד גדול בצל האירועים האחרונים הוא תחום הטלוויזיה, עם דגש על vod. בצל הקורונה ולאור הסקרנות מי צופה במה ואיפה, ריכזנו עבורכם כמה וכמה נתונים שקיבלנו משתי החברות הגדולות.
yes: הבוזגלוס והפרזיטים הכי בולטים, לצד פאודה והילדים
yes מסכמת את נתוני הצפייה בשבוע החולף מאז השבתת מערכת החינוך, עם עלייה כוללת של כ-20% בצפייה בטלוויזיה, מתוכם קפיצה של 100% במשדרי החדשות, כ- 50% לתכני הילדים וזינוק של כ-30% בצפייה בסדרות ובסרטים. 
לפי נתונים שהתקבלו מחברת yes, הפרק הראשון לעונה החדשה של "הבוזגלוס" כבש את המסך עם כמאה אלף הזמנות בתוך פחות מ-24 שעות; והסרט המדובר "פרזיטים", אותו פתחה החברה בחינם לכלל הלקוחות, ולהיט הילדים "מלך האריות" צברו מאות אלפי הזמנות תוך זמן קצר.
תכנים נוספים שזכו לפופולריות גבוהה הן הסדרות "פאודה", "המדובב", "המפץ הגדול" ו-"החיים עצמם"; הסרטים "מאמה מיה 2" ו-"לייט נייט"; וסדרות הילדים "וואלה קואלה" ו"אבא מטפלת". לאור המצב וזיהוי הצורך הגבוה בקרב הלקוחות, הודיעה yes על הקדמת שידור סדרת הנוער פלמ"ח, בכיכובם של יעל שלביה ועומר חזן, לתחילת אפריל.
HOT: כמיליון הזמנות ביום ב-VOD וחזרה ל"זגורי אימפריה"
לפי נתונים שנמסרו מחברתHOT , החברה חווה גידול של 98% בצפייה ב- vod של HOT ביחס לצפייה לפני הקורונה. ההזמנות של תכני הילדים בגידול של 160% (פי 2.5) מהתקופה שלפני הקורונה – ובאופן כללי, ב-HOT (שוב, לפי נתונים מהחברה עצמה) חצו את רף מיליון ההזמנות ביום ב-VOD.
בשבוע שעבר נרשמה כמות הזמנות הגבוהה ביותר ב-HOT vod, עם גידול של כ-55% - הנאמד במאות אלפי הזמנות. הצופים חוזרים אל הסדרות הישראליות, ובעיקר אל "זגורי אימפריה", "עספור", "הבורר" ו"האלופה", שהגיעו למאות אלפי צפיות השבוע. עשרת התכנים הנצפים ביותר בקרב לקוחות HOT הם: "קיבוצניקים", "חברים", "האנטומיה של גריי", "גולסטאר", "הדבר הגדול המיוחד", "קופה ראשית", "החברה הגאונה", "האלופה", "עספור" ו"זגורי אימפריה".
באפליקציית HOT play חל גידול של 40% בהזמנות לעומת תחילת משבר הקורונה, וכן גידול של כ-75% בהזמנות תכנים באפליקציית נקסט TV לעומת תחילת משבר הקורונה. כמו כן, נרשם גידול של 73% בהזמנות תכנים לילדים בהשוואה לשבועיים אחורה.
צריכת האינטרנט של HOT בסוף שבוע האחרון הגיע לשיא של צריכה - יותר מ-40% בהשוואה לחודש שעבר. כמו כן, חל גידול של 25% במספר השיחות שמתבצעות דרך הטלפון הקווי וכן גידול של 34% באורך השיחות.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    כשמסתכלים בתוכן, Yes מנצחת
    אמיר 03/2020/27
    הגב לתגובה זו
    1 1
    התכנים של הוט ישנים, מיושנים וומוחזרים לעייפה. גם ה vod של יס מנצח שם התוכן החינמי הוא גם איכותי וגדול יותר בהשוואה להוט.
    סגור
  • 1.
    הלואי שפרטנר יפתחו vodלחבילה התורכית (ל"ת)
    שושי ירגן 03/2020/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור