תקשורת ומדיה

אוריך לבן כספית: "ימצאו חיסון, אבל אתה תגסוס משנאה לביבי"

פיצוץ בטוויטר בין העיתונאי בן כספית לבין יונתן אוריך, דובר הליכוד וראש הממשלה נתניהו. אוריך לכספית: "אתה בלי ביבי תאלץ לפרסם מתכונים. מאחל לך בריאות ואריכות ימים ושתצא מהטנטרום"; כספית: "אתה מטנף ומאחל לי לגסוס כי אתה שיכור, או כי היא מכריחה אותך?"
בועז גולדברג |  4
בן כספית, יונתן אוריך (צילום מתוך עמוד הפייסבוק של בן כספית, קשת 12)
זה החל אמש, סביב חצות, בין שני לשלישי. יונתן אוריך, מנהל הניו מדיה והדובר של רה"מ נתניהו ושל הליכוד, צייץ בטוויטר: "בסוף ימצאו חיסון לקורונה אבל בן כספית עוד יגסוס בשנאה לביבי וזה באמת ובלי ציניות מעציב אותי. לא מגיע לשניהם". 
 
הציוץ של אוריך בא כנראה כתגובה לטור שפירסם באחרונה בן כספית ב"מעריב", ובו כתב: "ממשלת המעבר (השלישית ברציפות) של נתניהו נהנית מחופש פעולה מוחלט בכל הקשור למלחמה בקורונה. אף אחד (חוץ מהתקשורת, שזה תפקידה) לא מפריע לה לקבל החלטות. הסיבה העיקרית שבגללה מתאמץ נתניהו לגרור את גנץ אל מתחת לאלונקה היא פשוטה: שיהיה לו על מי להפיל את התיק. שיהיה לו עם מי לחלוק את האחריות למחדל הבריאות. שלא יישאר לבד בצמרת, חשוף לביקורת שתגיע מתישהו (אם לא ישתלט על שארית חופש הביטוי עד אז)". 
כספית לא נותר חייב ומיהר לשגר ציוץ חריף חזרה לאוריך: "1. למה בסוף ימצאו? הרי נתניהו הורה למצוא מיד. 2. לא מאמין שאגסוס לפני שתסיים את הקלון על הטרדת עד מדינה (לכאורה). 3. ואל תבנה על זה. אבא שלי בן 94. 4. את האמת: אתה מטנף ומאחל לי לגסוס כי אתה שיכור, או כי היא מכריחה אותך?".
 
לתגובה הנ"ל של כספית השיב אוריך לעיתונאי: "מאחל לך בריאות ואריכות ימים ושתצא מהטנטרום. גם כי זה אמיתי וגם כי לא בריא לשנוא וגם כי אורי משגב עושה את זה טוב ממך ובמצב של התקשורת הישראלית חייבים להתקדם", והוסיף: "אסביר: אני בלי נתניהו יכול לחיות. אתה בלי ביבי תאלץ לפרסם מתכונים. אתה יורד לסוף דעתי?". 
 
כספית ענה: "עיין רגע בויקיפדיה. אני עיתונאי הרבה לפני ביבי. מעריך שאהיה גם אחריו. ומאחל לך הצלחה דומה מכל הלב. אחרי שהקלון יסתיים כמובן". 
 
בנוסף, כספית הוסיף אש עם זה: 
 
יונתן אוריך חתם את הפיצוץ בציוץ הבא: "אתה מדבר על קלון כאילו אני מתמודד להחליף את אסף זמיר בכנסת. במקרה הכי גרוע אני לוקח חשבוניות כמו רם כספי. אל תדאג לי יותר ממה שאני דואג לך". 
בטורו ב"מעריב" שפורסם הבוקר (ג'), המשיך, כמובן, כספית, לתקוף את נתניהו: "במדינה מתוקנת היה ראש הממשלה מקים מטה, ממנה פרויקטור (גדי איזנקוט דוגמה טובה, יש רבים נוספים), מאציל סמכויות, מרכז מאמץ, עושה סדר. הציבור לא מקבל את האינפורמציה שהוא זקוק לה מפיו של רופא מוסמך, בשם הממשלה, בכל יום באותה שעה ובאופן מקצועי. אילו הציבור היה מבין מהרגע הראשון את אופייה של המחלה ואת חשיבותה של התנהגותו, יכול להיות שהיינו היום במקום אחר. אבל כשהציבור צריך להמתין לתשע בערב עד שראש הממשלה יסיים את הקטטה היומית בין “ברסי” ל”באב”ד” כדי להסביר לנו לאן להתעטש, ככה זה נראה".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    ואללה אוריך, מדוייק כל כך. כספית מפוצץ שנאה ברמות על. (ל"ת)
    מדוייק לגמרי 03/2020/24
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור
  • 3.
    בושה שדובר הליכוד מדבר ככה בזמן כזה מורכב! (ל"ת)
    ליכודניק 03/2020/24
    הגב לתגובה זו
    1 6
    סגור
  • 2.
    ככה מבר דובר הליכוד?
    יעל 03/2020/24
    הגב לתגובה זו
    1 4
    וי וי וי
    סגור
  • 1.
    אוריך אתה דוחה (ל"ת)
    ניר 03/2020/24
    הגב לתגובה זו
    2 5
    סגור