תקשורת ומדיה

הקומדי סטור חוזרת לאיחוד בצל הקורונה

צביקה הדר, אסף אשתר ושאר הקומדי סטור חוזרים לעונת בזק שתעלה עוד השבוע בערוץ טדי. העונה צולמה בימים האחרונים תחת תנאים מאתגרים בשל הנחיות משרד הבריאות 
עינת שחק |  2
חמישיית הקומדי סטור 2020 (צילום ערוץ טדי ופרטנר טיוי)
המבזק של ז'ק: ז'וז'ו חלסטרה ויש לי יש לי יש לי חוזרים למסך. טדי הפקות ופרטנר TV הודיעו כי לאור המשבר, תחזור למסך חמישיית 'הקומדי סטור' המיתולוגית משנות ה-90 לעונת איחוד מיוחדת בכדי לשמח את הצופים בבית.
אחרי יותר משני עשורים בהם החבורה סירבה להצעות לאיחוד, כל חמשת חברי הקומדי סטור הגיעו למסקנה שעכשיו זה הזמן הנכון לחזור לעונה חדשה. זאת, לאחר איחוד צפוי בין חברי הקומדי סטור בפורים האחרון בגלגלצ.
 
התוכנית תחזור כבר השבוע בהרכב מלא לעונה שנכתבה במיוחד להרמת המורל בימים מטורפים אלו. יככבו בה צביקה הדר, אסף אשתר, רובי דואניאס, גיל ססובר ואיתי שגב. 
את עונת האיחוד מפיקה חברת טדי, המשדרת בפרטנר TV את ערוץ הצחוק הישראלי, ׳ערוץ טדי׳. האיחוד יכלול 10 פרקים בפורמט bite size. העונה נכתבה וצולמה בימים האחרונים בתנאים מאתגרים ובהתאם להנחיות משרד הבריאות.
בפרקים החדשים יחזור ז׳וז׳ו חלסטרה יחד עם גרסה מנומרת למסכת הפה, גיל ססובר בתור הפרופסור הצרפתי ימצא תרופה לקורונה, ואסף אשתר ישוב עם בדיחות קרש שמותאמות לימי המגפה העולמית. 
"הקומדי סטור הפכה כבר מזמן לסדרת קאלט שהכניסה ביטויים לז'רגון של דורות שלמים, ואני שמחה שהחמישייה כולה, צביקה, אסף, רובי, גיל ואיתי, חוזרת למסך כדי להרים את המורל ולעשות שמח", אמרה טמירה ירדני מטדי הפקות.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    איפה תשדרו את התוכנית?? (ל"ת)
    מירי 03/2020/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    איפה אפשר לצפות בערוץ טדי?
    ז׳וז׳ו 03/2020/22
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אנחנו מאוד רוצים לצפות בתכנית. מוזר שעם כל ההפקות שיש לטדי בטלויזיה, התכנית משודרת דווקא בערוץ נישה שאף אחד לא מכיר. מה קרה לקשת? רשת? אפילו כאן? איפה ניתן לצפות בתכנית חוץ מטדי? תודה
    סגור