תקשורת ומדיה

רגע של נחת במשבר: סדרת רשת המעודדת בני נוער לעשות ספורט

רגע לפני הסגר, הגיע לסיומו פרויקט "טופ טאלנט", סדרת רשת בסגנון ריאליטי ספורטיבי המעודד בני נוער שלא עוסקים בפעילות גופנית, לפנות לאפיק זה. דווקא עכשיו החליטו להעלות את הסדרה ל-ynet 
מערכת אייס | 
טופ טאלנט (צילום מתוך הפרק ב-ynet)
בתחילת חודש מרץ, כשמשבר הקורונה היה עדיין שייך לחדשות החוץ בסין בלבד, הגיע לסיומו פרויקט "טופ טאלנט" - סדרת רשת בסגנון ריאליטי המעודדת ילדים ובני נוער לעסוק בספורט. 
מדובר במהלך שמטרתו לעודד בני נוער שאינם עוסקים בספורט באופן מקצועי, ושלא משתייכים לאגודה או קבוצת ספורט רשמית, להביא לידי ביטוי את יכולותיהם וכשרונם האתלטי, ולהעצימם במסגרת תחרות בת מספר שלבים. 
שיאו של המהלך הגיע בשבוע מבדקים של תחרות ה"טופ טאלנט", אליה נרשמו למעלה מ-600 ילדות וילדים בני 14-10 שמצטיינים בכדורגל, כדורסל וריצות קצרות. מתוכם הורכבה נבחרת של 48 פיינליסטים שעברו שורה של מבחנים ואימונים במשך שבוע על ידי המנטורים שליוו את כל הפרויקט, בהם כדורגלן העבר ועוזר מאמן נבחרת ישראל, אלון חזן, קפטנית נבחרת ישראל לשעבר בכדורסל, לימור מזרחי, ואלכס אברבוך, סגן אלוף העולם ואלוף אירופה לשעבר בקפיצה במוט. הפרויקט נוצר בשיתוף עם ידיעות אחרונות ובחסות הטוטו. 
הפרויקט כולו, כולל המבדקים והתחרויות, התקיימו בתקופה שעוד מותר היה לצאת מהבתים ולהתאמן בקבוצות. הם צולמו ונערכו לסדרת סרטונים בסגנון ריאליטי ספורטיבי, שעולה בימים אלה ב-ynet, באתר הוחלט להעלותו דווקא עכשיו כי לאפשר רגע של הפוגה מהמשבר לקוראים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה