תקשורת ומדיה

האח הגדול או חדשות 12? זאת התוכנית הנצפית ביותר השבוע

כניסת מתמודדים חדשים לבית האח הגדול ברשת, הסרט על דודו טופז בקשת או שאולי הבחירות הקרובות הן שמרתקות את הצופים למסך? אלה חמש התוכניות השבוע שעשו הכי הרבה רייטינג
עינת שחק | 
יונית לוי והאח הגדול (צילום מסך קשת 12, מיכה לובטון)
נתוני הרייטינג בשבוע החולף (13.2-20.2) הצביעו על תמונה מעניינת ביותר מבחינת רשת, עם התחזקות למהדורת החדשות שלה למספר דו ספרתי יותר מערב אחד, ועלייה כללית בנתוני המהדורה בתקופה האחרונה. גם בגזרת הבוקר והלייט נייט רשת מתחילה לכרסם בשליטה של קשת לאחר שבועות רבים בהם קשת השאירה לרשת אבק. יחד עם זאת, יותר תוכניות של קשת הגיעו לטופ 5 התוכניות הנצפות השבוע.
יש לציין כי הדירוג משתנה בין משקי בית יהודיים (המיוצגים באחוזים) לבין אלפי צופים מקרב כלל האוכלוסייה. זוהי החמישייה הפותחת על פי כל אחד מהמדדים:
הראשון בבידור
דודו טופז הוכיח שהוא עדיין הראשון בבידור, כשהסרט של חיים אתגר אודותיו בקשת 12 היה בין חמש התוכניות הנצפות ביותר השבוע. שידור החלק הראשון של התוכנית "חשיפה" ביום א' (16.2) הגיע למקום השני בקרב משקי בית יהודיים עם 18.6%, ולמקום החמישי באלפי צופים עם 455K. החלק הנוסף ששודר ביום ד' (19.2) ניפק 17.3% וחתם את הטבלה באחוזים.
נותנים חדשות
הבחירות הקרבות מתחילות להתבטא גם ברייטינג: החדשות 12 היו גם הן בין התוכניות הנצפות ביותר - ויותר מערב אחד. המהדורה של יום ה' (20.2) מככבת במקום הרביעי באחוזים, עם 17.6% ובנוסף, חדשות סוף השבוע התמקמו במקום השלישי בקרב כלל האוכלוסייה עם 474 אלף צופים.

חוזרים לבית האח
אחרי פתיחת עונה לא מזהירה, הצופים חוזרים לבית האח, שמככב בשני המדדים אך מצליח יותר בקרב כלל האוכלוסייה עם שני מקומות בחמישייה - לשני פרקים שונים.
התוכנית הכי נצפית: ריאליטי בערוץ 13 או חדשות ב-12?
קרב צמוד בין רשת לקשת על התוכנית הנצפית ביותר. בשבוע החולף, קשת הגיעה למקום הראשון באחוזים עם מהדורת חדשות ולא עם תוכן, כשמהדורת החדשות 12 של יום ד' (19.2) הובילה במשקי בית יהודיים עם 18.8% צפייה, ובמספרים מוחלטים הגיעה למקום השני עם 481 אלפי צופים.
על אף שרשת 13 שילבה פחות משדרים בטבלה, בגזרת התוכן היא תפסה את הפסגה: כניסת המתמודדים החדשים לבית האח הגדול ברשת ניצחה את הטבלה ביום שבת (15.2) ובפער. 535 אלף צופים ו-18.2% צפייה קנו לפרק זה גם את המקום השלישי באחוזים.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה