תקשורת ומדיה
בעלי ערוץ 14 נכנסו לזירה נוספת: זו הפלטפורמה התקשורתית החדשה
אחרי שרכש את קול חי ועולם קטן , בעלי ערוץ 14 ממשיכים להרחיב את האימפריה התקשורתית - והפעם בזירה הדיגיטלית. אתר חדש בדרכו לעלות לאוויר. למי הוא מיועד?
שוק המדיה הדתית והימנית בישראל ממשיך לרתוח: לאחר רכישת רדיו קול חי ואת עלון השבת הוותיק עולם קטן, בעלי ערוץ 14, יצחק מירילשווילי, מרחיב את הפעילות גם אל הזירה הדיגיטלית ומשיק אתר חדש שיישא את שמו של העלון. מדובר במהלך נוסף בשרשרת צעדים שמבססת את קבוצת המדיה של מירילשווילי כאחת המשפיעות והמתרחבות במפת התקשורת המקומית.
על אף שהפרטים הרשמיים על האתר טרם נחשפו, ההערכות בענף התקשורת הן כי בשונה מהדיגיטל של ערוץ 14, הפונה לקהל רחב של צופים מסורתיים וימניים, הפלטפורמה החדשה תתמקד יותר בקהלים דתיים וצעירים, בסגנון המזוהה עם ציבור הימין של עוצמה יהודית, ועם שיח אידאולוגי עמוק יותר. מאחר שעלון עולם קטן נחשב בשנים האחרונות לבמה רעיונית מרכזית עבור צעירי הציונות הדתית, ההערכה היא שהמהלך הדיגיטלי ינסה לשכפל את הצלחתו גם בזירה המקוונת.
המערכת צפויה להיות באריאל ובימים אלו מגייסים שם צוות עורכים. בשלב זה לא פורסם צוות המערכת, לא הוכרז תאריך השקה ולא נחשפה זהות העורך הראשי - אך עצם ההחלטה להקים אתר עצמאי מציבה את המהלך כחלק מאסטרטגיה רחבה, שעשויה להשפיע על תחרות התוכן בקרב קהלים דתיים וימניים.
עוד ב-
בינתיים, במערכת עולם קטן ובתעשיית המדיה הדתית כולה עוקבים מקרוב אחר התפתחות הפרויקט, שמסתמן כהצהרת כוונות משמעותית של בעלי ערוץ 14 – ולפי הערכות, רק יריית פתיחה בגל התרחבות נוסף שעוד לפנינו.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



