תקשורת ומדיה

מגישת i24news חושפת את הקשיים בהיעדרות בעלה: "עם דמעות בעיניים"

מגישת המהדורה המרכזית בערוץ i24news משתפת על התמיכה הגדולה שהיא מקבלת מאז שבעלה גויס למילואים: "כל מי שרק שומע שאיברי בלבנון מציע מיד לעזור, זה לא מובן מאליו"
מערכת ice | 
מירי מיכאלי (צילום צילום מסך מתוך i24news)
מגישת המהדורה המרכזית בערוץ החדשות i24news מירי מיכאלי משתפת היום (חמישי) כי היא זוכה לקבל תמיכה רבה מהציבור בעקבות גיוסו של בעלה למילואים.
בסטורי שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה שיתפה בפני העוקבים כי היא מתרגשת מהאהבה שהיא זוכה לקבל בימים האלה: "סטורי קצת נרגש הבוקר, עם דמעות בעיניים. יש הרבה אנשים שמקיפים אותנו בימים האלה, לא רק החברים, כי זה ברור מאליו קצת? כל מי שרק שומע שאיברי בלבנון מציע מיד להביא מתנות לילדים, לעזור לקחת את הילדים קצת. זה כל כך לא מובן מאליו. על אף שאנחנו לא צריכים עזרה בכלל תודה לאל, יש משהו פשוט בהפחתת העומס המנטלי אולי אני אומר את זה כך, שזה פשוט אני מרגישה שעוד מישהו חולק את הדאגה וזה ממש יפה".

(מתוך חשבון האינסטגרם של מירי מיכאלי)
רק בסוף השבוע האחרון, לפני כניסת ראש השנה מגישת i24news מירי מיכאלי העלתה מסר מרגש במיוחד רגע לפני כניסת ראש השנה ובו היא התייחסה גם למצב במדינה לבעלה שחוזר לצה"ל, כשהיא מספרת שיש כבר אור בקצה המנהרה ומספרת על הפרידה של הילדים פעם נוספת מאביהם, אך השבוע היא התעוררה לאירוע פחות נעים.
הרכב שלה קיבל מכה והיא שיתפה את העוקבים שלה: "לדפוק את האוטו על הבוקר ובאמת להגיב בראש ב: "וואו איזו כפרת עוונות לפני יום כיפור, נפלא", אך היא הוסיפה: "ואז להבין שזה השיח הפנימי שלי ולעוף על עצמי קצת בבוקר הזה".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה