תקשורת ומדיה

יוסף חדאד במסר דרמטי: "עכשיו זה הזמן, זה בידיים שלנו"

בעקבות מתקפת הטילים של איראן, מיהר יוסף חדאד להביע את עמדתו בנושא במספר סטוריז בחשבון האינסטגרם שלו. יוסף חדאד: "עכשיו זה הזמן שלנו להביא עליהם מכות כואבות שהם יצטערו על כך"

מערכת ice |  1
יוסף חדאד (צילום מסך קשת 12)

יוסף חדאד, פעיל ההסברה המוכר ומנכ"ל עמותת "ערבים זה לזה", התייחס למתקפת הטילים של איראן ברחבי הארץ. בסטורי שפרסם בחשבון האינסטגרם שלו, כתב יוסף חדאד: "ישראל תחת מתקפה של מאות טילים מאיראן! איראן זו מדינת טרור ורוע שפועלת להשמיד אותנו והיא עשתה טעות גדולה".


(צילום: yosephhaddad@)
עוד כתב פעיל ההסברה המוכר, כי כעת מחויבת ישראל להנחית מכה קשה על אותה אויבת מרה: "עכשיו זה הזמן שלנו להביא עליהם מכות כואבות שהם יצטערו על כך. זו צריכה להיות תחילת הסוף של המשטר האיראני, זה בידיים שלנו!!!". 
בסטורי נוסף שפרסם חדאד בחשבון האינסטגרם שלו, טען פעיל ההסברה כי בעקבות מתקפת הטילים של איראן, נהרג פלסטיני ביריחו.  בסטורי המדובר, כתב יוסף חדאד: "זה ההישג של המתקפה האיראנית. יש הרוג אחד במתקפה האיראנית – פלסטיני ביריחו". על פי הדיווח של אתר החדשות "סרוגים", גורמי ביטחון מציינים כי ההרוג היחידי במתקפה האיראנית הוא אזרח עזתי ששהה בסמיכות לעיר יריחו. 

(צילום: yosephhaddad@) 
 



מוקדם יותר היום (שלישי) פרסם יוסף חדאד ציוץ בחשבון ה-X שלו (לשעבר טוויטר), בו הביע את עמדתו בנוגע לדיווחים שפורסמו כי איראן צפויה לתקוף את ישראל: "זה רגע האמת! חייבים להנחית מכה עוצמתית מיידית על איראן ולגרום לטהרן לספוג את נחת זרוענו, לפגוע במתקני הגרעין, לפגוע במאגרי הנפט- לפתוח את שערי הגיהינום על איראן, שיבינו איזו טעות חמורה הם עשו... שכל אויבינו וכל העולם יבין אחת ולתמיד שאסור להתעסק איתנו!!!". 

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מי זה האיש הזה ומה הוא מבין? (ל"ת)
    מה מצטטים שטויות 10/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור