תקשורת ומדיה

הרשת מתפוצצת בעקבות העימות הנשיאותי: "האריס צחקה על טראמפ, זלזלה בו"

הקרב על נשיאות ארה"ב הגיע גם לרשת החברתית לאחר עימות ראשון וסוער בין הנשיא לשעבר דונלד טראמפ לסגנית הנשיא קמלה האריס. אנשי תקשורת מימין ומשמאל הסכימו ברובם כי הניצחון מוענק להאריס, בעוד חתולה מפורסמת ייתכן וקידמה הלילה את סגנית הנשיא לניצחון גם בבחירות עצמן

מערכת ice |  1
קמלה האריס, דונלד טראמפ (צילום shutterstock)
דונלד טראמפ יצא מהעימות עם קמלה האריס וטען כי זו הייתה התמודדות של שלושה נגד אחד – כאשר הוא רומז למנחים שחיזקו את יריבתו. למרות ההסברים, התגובות ברשתות החברתיות בישראל מראות שהנשיא לשעבר לא זוכה להנחות ושסגנית הנשיא סיימה עם הופעה טובה שייתכן שתסמן גם מפנה עבורה בסקרים.
הדס גרינברג, כתבת הפלילים של כאן 11 כתבה בתום העימות: "יש כאן מועמדת עם ביטחון, נינוחה, שולטת בדבריה, באה מוכנה, מתנסחת קוהרנטי, לקח לה מעט זמן להתניע, כיאה למעמד המלחיץ לראשונה עבורה אך כשזה קרה פעלה היטב, שפת גוף אסרטיבית, יציבה ושליווה, מוציאה את טראמפ משיווי משקל בתוכן, המבטים הבלתי פוסקים לכיוונו ומובילה אותו להחצין חסרונותיו. מעל הכל? מציגה לראשונה אלטרנטיבה דמוקרטית אמיתית ומשמעותית לנשיאות".
העיתונאי והסופר, גדי טאוב, הסכים עם הפרשנות הנפוצה לעימות וכתב: "קאמלה האריס הצילה את הקמפיין שלה הערב. זו היתה נקודה קריטית בשבילה. תוכנית הקרב של הקמפיין שלה היתה נכונה מבחינתם, והיא ביצעה אותה היטב. דווקא העובדה שהמנחים היו מוטים כל כך בחדות לטובתה, עלולה להעיב קצת על ההישג הזה. אבל היא בגדול יכולה להיות מרוצה".
העיתונאי ומגיש ערוץ 14, בועז גולן, חיזק את תיאורית הניצחון של האריס אך טען לתקשורת מוטה: "האריס באה מוכנה. העם האמריקני לא מבין במספרים ונתונים ולא רואה שהמראיינים איתה. העם מסתכל על שפת הגוף: האריס צחקה על טראמפ, זלזלה בו. מבחינת המראה: היא מנצחת".
עיתונאי חדשות , נדב אייל ביקש לצנן את ההתלהבות מהופעתה של האריס וציין: "שווקי הימורים: טראמפ הפסיד בעימות. (עובדות  : הפסיד בעימותים, ניצח בבחירות".
 

התמיכה המשמעותית ביותר שהגיעה להאריס מחו"ל אחרי העימות, צצה מחשבון האינסטגרם הרשמי של טיילור סוויפט, שפרסמה תמונה שלה מחובקת עם החתולה שלה אוליביה וכתבה ל-283 מיליון עוקביה: "היא (האריס) מנהיגה מוכשרת שנלחמת על הזכויות שאני מאמינה בהן".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שניהם לא ראויים!!!!
    אנצי!!!! 09/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שני המועמדים לא ראויים.האריס לא ראויה בגלל דעות קדומות נגד ישראל. טראמפ לא ראוי בגלל הגיל.כי הדברים שאמר על ביידן,אז טראמפ בגיל כזה שמספיק עוד קדנציה 1 של 4 שנים והוא יחליט החלטות שבגלל גילו לא יהיו הגיוניות.הדבר הכי טוב זה ששניהם ימנו סגנים שמייצגים מדיניות דומה ויזוזו מהדרך.ככה הם יבטיחו שהמורשת של המפלגה תשמר.כי טובת המדינה מעל טובת הפוליטיקאי."בפוליטיקה,מי שרוצה לא ראוי ומי שראוי לא רוצה"-אמנון אברמוביץ עיתונאי!
    סגור