תקשורת ומדיה

התגובה הקשה של מנכ"לית חדשות 13 הפורשת: "עברתי חרם אכזרי"

המנכ"לית הפורשת של חדשות 13, יוליה שמאלוב ברקוביץ', טוענת בטקסט תגובה חריף שהייתה מתקבלת בברכה אם הייתה מגיעה מבית גידול אחר ונושאת שם משפחה שונה: "עוגמת נפש שהותירה בי צלקת"

מערכת ice |  1
יוליה שמאלוב-ברקוביץ' (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
"עברתי חרם אכזרי, קשה ולא אנושי מצד חלק גדול מעובדי חדשות 13", כתבה הערב יוליה שמאלוב ברקוביץ' בפוסט בפייסבוק. התגובה מגיעה לאחר שהנהלת הערוץ הגיעה לסיכום עם שמאלוב ברקוביץ' שתעזוב את תפקידה. "קשה לי לחשוב שאילו היה לי שם משפחה אחר אולי חיימוביץ׳ או רוזנטל למשל, ואולי אם הייתי באה מבית גידול אחר, גאוגרפי ופוליטי, המינוי שלי דווקא היה מתקבל בחיבוק גדול מצד העובדים", המשיכה המנכ"לית הפורשת.
"מעולם לא חוויתי פער כזה בין רמת ציפייה והתרגשות לקראת משהו חדש לבין עוגמת נפש שהותירה בי צלקת", סיכמה שמאלוב ברקוביץ'.
מגיבים ברשת X שהתנגדו למינוי המנכ"לית, לעגו לביקורת שלה ובין היתר טענו ששם המשפחה ברקוביץ', הוא "הכי אשכנזי שיש". יש לציין כי שמאלוב היא ילידת אוזבקיסטן, וברקוביץ' הוא שם משפחתה מנישואיה.
שמאלוב ברקוביץ' תמשיך לכהן כיועצת לרשת 13 וצפויה לקבל פיצוי המוערך בכ-2 מיליון שקלים. המנכ"לית הפורשת שכרה את שירותיו של עו"ד עמית חדד, פרקליטו של רה"מ נתניהו.
העיתונאי, מיכאל האוזר טוב, הגיב בביקורתיות לטענה של ברקוביץ' לפיה ניסתה לאחד את כל חלקי העם. "זו בדיוק ההגדרה של פוליטקאית ולא מנכ"לית חברת חדשות", צייץ הכתב הפוליטי של עיתון "הארץ".
העיתונאי מתן חודרוב, המשמש כיו"ר ועד עובדי חדשות 13, מסר: "אמנם באיחור של כמה שבועות, עכשיו זה באמת מאחורינו. תודה לנציגי ״רשת״ בדירקטוריון שעמדו בהתחייבותם לעובדים למרות הקשיים שבהם נתקלו. אנו מצפים למינוי מנכ״ל מקצועי לחברת החדשות, שישקם אותה מהמשבר הקשה בתולדותיה, ומתכוונים להתייצב מאחוריו. בהצלחה לגב׳ שמאלוב ברקוביץ׳ בהמשך דרכה".
שמאלוב ברקוביץ עוזבת את תפקידה לאחר חודשים של מאבק נגד מינויה מצד עובדי הערוץ.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ריטה בהצלחה . חבורת הזבל של ערוץ 13 כולם הביתה. (ל"ת)
    דליה 09/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור