תקשורת ומדיה

מירי מיכאלי חוטפת: "יש ערוץ רעל אחד שנקרא ערוץ 14"

מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ i24news, מירי מיכאלי, פצחה במונולוג בו דיברה על העימותים שפרצו בהפגנות. ברשתות ממש לא אהבו את זה ותקפו: "כבר הבנו שאתם בעצם ערוץ 14. תתביישו לכם. אנחנו נחרים אתכם לתמיד". צפו
מערכת ice |  2
מירי מיכאלי (צילום צילום מסך מתוך i24news)
על רקע הפגנות הענק אתמול (ראשון) בדרישה להגיע לעסקת חטופים מיד, זאת לאחר האסון הכבד שהתרחש בעזה במסגרתו שישה חטופים שהיו בחיים נרצחו על ידי השובים שלהם רגע לפני שכוחות צה"ל הגיעו למקום, מגישת המהדורה המרכזית של ערוץ i24news, מירי מיכאלי, פצחה במונולוג עם פתיחת השידור בנוגע להפגנות הענק, שם התפתח עימות אלים בין שני הצדדים, ועוררה סערה גדולה.
מירי מיכאלי אמרה: "רבבות יצאו למחות ברחבי הארץ בהפגנה הגדולה ביותר מאז החלה המלחמה. אנחנו רואים אחים מכים איש את רעהו, תמונות שבוודאי גורמות לאויבינו לחכך ידיים בהנאה ולחשוב שאנחנו מתפרקים מבפנים ולכן יוכלו לנו. נזכיר: העם מאוחד ברצון להשיב את החטופים, המחלוקת היא על הדרך ואסור לשכוח זאת".
עוד הוסיפה מגישת מi24news: "התפקיד שלנו במהדורה הזו היא לדווח על מה שקורה אבל הפעם בשעה הקשה הזו אנחנו מבקשים - בבקשה, אל תספקו לנו חומרים לשידור שלנו - נגדנו. האויבים בחוץ והם רבים. אנחנו יחד בכאב ואנחנו צריכים להישאר יחד כדי לנצח".
התגובות למונולוג החריף של מיכאלי בנוגע לעימותים בין המפגינים לא איחרו לבוא. עורך "וואלה! בראנז'ה", דוד ורטהיים, שיתף את המונולוג של מיכאלי מתוך הטוויטר של ערוץ i24news, וכתב בחשבון הטוויטר שלו: "14 עם פעמיים סוכר".
כוכב הרשת הדר סגל הגיב לציוץ של i24news ותקף: "די מירי די, יש ערוץ רעל אחד שנקרא ערוץ 14. אף אחד לא צריך גם אתכם". גולשת נוספת תקפה: "כבר הבנו שאתם בעצם ערוץ 14. תתביישו לכם. אנחנו נחרים אתכם לתמיד". חברת הכנסת לשעבר קסניה סבטלובה כתבה: "מחלוקת על הדרך: להחזיר או לא להחזיר". צפו במונולוג של מיכאלי:
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    כל הכבוד למירי
    אלופה 09/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אל תתיחסי לשונאי החינם ולשונאי עמם. תודה על הדברים האחראיים שאמרת.
    סגור
  • 1.
    חשה שהיא קושמרו...
    מירי 09/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מירי מירי ..חיפשת חרקירי!
    סגור