תקשורת ומדיה

דרמה בחדשות 13: בדרך לגל פיטורים ענק בערוץ?

אחרי ההדחה של מנכ"לית חדשות 13 יוליה שמאלוב-ברקוביץ', נודע כי במסגרת החתימה על ההסכם בין עובדי רשת 13 להנהלה,  ישנו סעיף לפיו רשת היא זו שתקבע את מסגרת התקציב, מה שעשוי להצביע על כך שהבעלים של החברה מתכנן לצאת לגל פיטורים וקיצוצים נרחב מאוד בחברה. בנוסף, גם פיצויי העתק שישולמו למנכ"לית המודחת לא יועילו
מערכת ice |  4
חדשות 13 (צילום מסך רשת 13)
עובדי חדשות 13 רשמו בשבוע שעבר הישג ענק, אחרי שהמנכ"לית יוליה שמאלוב-ברקוביץ' הודחה מתפקידה, זאת לאחר המאבק שלהם והעתירה שהוגשה לבג"ץ נגד המינוי הפוליטי לטענתם, שנשאה פרי. אחרי הדחתה, חבר הדירקטוריון צבי חפץ ישמש כמנכ"ל המחליף עד לאיתור מנכ"ל חדש. המהלך הדרמטי הגיע בעקבות התערבותו של בעל השליטה ברשת, לן בלווטניק.
אבל האם הדרמה האמיתית בחדשות 13 עוד לפנינו? על פי דיווח הבוקר (ראשון) ב"דה מרקר", עושה רושם שכן. על פי מזכר ההבנות שנחתם בין עובדי רשת 13 להנהלה, ישנו סעיף לפיו רשת היא זו שתקבע את מסגרת התקציב של חברת החדשות, כאשר במצב כזה העובדים ינהלו משא ומתן עם המנכ"ל הקבוע שימונה לתפקיד על הדרכים לממש זאת.
על פי הדיווח, מדובר במהלך שסביר מאוד להניח ממנו כי הבעלים של החברה מתכנן לצאת לגל פיטורים וקיצוצים נרחב מאוד בחברה. סיבה נוספת לכך היא פיצויי העתק שעשויה לקבל המנכ"לית המודחת  יוליה שמאלוב-ברקוביץ', שמוערכים בסכום של כ-2 מיליון שקל, אותו היא צפויה לקבל אחרי חודשיים בלבד ששימשה בתפקיד.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    ניצחון פירוס
    עמית 08/2024/11
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הם עוד יגלו שעדיף היה להפסיד. משקיעים לא אוהבים עובדים שעושים בעיות. בסוף יסגרו את נערוץ.
    סגור
  • 3.
    חחחח החרב המתהפכת איזו בלבלה (ל"ת)
    קלימו קליסימו 08/2024/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    למתן חודרוב אין מושג בכלכלה ,תביאו מישהו רציני… (ל"ת)
    סתם רדוד 08/2024/11
    הגב לתגובה זו
    7 1
    סגור
  • 1.
    שיסגרו הלוואי ! (ל"ת)
    אסף 08/2024/11
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור