תקשורת ומדיה

מעיין אדם מתפרקת בדמעות אחרי רצח אחותה: "קצת צדק"

מעיין אדם, שאיבדה את אחותה מפל אדם ז"ל, אחרי שנרצחה על ידי מחבלי החמאס במסיבת הנובה ב-7 באוקטובר, העלתה סטורי בו היא מתפרקת מבכי, אך הפעם מאושר, זאת בעקבות חיסולו של איסמעיל הנייה: "אמא יש לך סיבה לרקוד. קצת צדק לפלי"
מערכת ice | 
מעיין אדם (צילום מסך קשת 12)
מגישת הטלוויזיה ואושיית הרשת מעיין אדם, חוותה שנה מלאה בטלטלות רגשיות, אחרי שאחותה, מפל אדם ז"ל, נרצחה במסיבת הנובה על ידי מרצחי חמאס. אחרי מספר חודשים, גילתה אדם כי היא בהריון, אליה ככל הנראה נכנסה באותם ימים שאחותה מפל ז"ל נרצחה, במעין סגירת מעגל מרגשת במיוחד.
היום (רביעי), אדם העלתה סטורי לחשבון האינסטגרם שלו, אליו היא צירפה תמונה שלה כשהיא בוכה, אבל הפעם היו אלה דמעות של אושר, זאת בעקבות חיסולו של ראש הלשכה המדינית של חמאס, איסמעיל הנייה, שחוסל בבירת איראן, טהרן.
אדם כאמור צירפה את התמונה שלה כשהיא בוכה, והעלתה סטורי אל חשבון האיסנטגרם שלה, בו היא שלחה מסר לאמא שלה: "אמא יש לך סיבה לרקוד. קצת צדק לפלי (הכינוי של אחותה מפל אדם ז"ל)".
הסטורי של מעיין אדם (צילום מתוך אינסטגרם מעיין אדם)
כזכור, רק לאחרונה התייחסה אדם למצב הקשה בצפון, אחרי שהעלתה סטורי בו כתבה: "לפני כמה ימים צחקתי שסנדלי שורש זה לנחל כזיב וכתבו לי כמה זה כואב שאי אפשר לטייל שם עכשיו. בוקס בבטן. כמה טיולים עשינו שם כשהיינו ילדים. אבל אין לנו צפון יותר. נכבש, נשרף, נלקח. מתי נחזיר אותו וכמה זה יעלה? כמה ישלמו מחיר עד אז?".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה