תקשורת ומדיה

מעיין אדם מתפרקת: "קיבלתי בוקס בבטן"

מעיין אדם, מנחת הטלוויזיה שאיבדה את אחותה מפל אדם ז"ל בטבע במסיבת הנובה, התייחסה למצב הקשה בצפון: "ין לנו צפון יותר. נכבש, נשרף, נלקח. מתי נחזיר אותו וכמה זה יעלה? כמה ישלמו מחיר עד אז?"
מערכת ice | 
מעיין אדם (צילום מסך קשת 12)
אחד הימים הקשים ביותר מאז ה-7 באוקטובר נחת היום (חמישי) על הצפון, אחרי שחיזבאללה שיגר כ-200 טילים ועשרות כטבמים אל עבר בסיסים וישובים בצפון, בעקבות חיסול הבכיר אתמול.
מעיין אדם, מנחת הטלוויזיה שאיבדה את אחותה מפל אדם ז"ל, בטבח הנוראי במסיבת הנובה שנערכה בקיבוץ רעים, העלתה סטורי לחשבון האינסטגרם שלה, בו התפרקה בעקבות המצב.
אדם צירפה תמונה של סנדלים, אתם יצאה בילדותה לטיולים בצפון, וכתבה על רקע הסטורי שהעלתה: "לפני כמה ימים צחקתי שסנדלי שורש זה לנחל כזיב וכתבו לי כמה זה כואב שאי אפשר לטייל שם עכשיו. בוקס בבטן. כמה טיולים עשינו שם כשהיינו ילדים. זה הכי מושלם למשפחה בחופש הגדול ובסחוניה הזאת לטייל בנחלים. אין כיף כזה. מרענן ומאתגר ומגבש".
מנחת הטלוויזיה הוסיפה וכתבה על המצב הקשה בצפון: "אבל אין לנו צפון יותר. נכבש, נשרף, נלקח. מתי נחזיר אותו וכמה זה יעלה? כמה ישלמו מחיר עד אז? צחקתי שאני זקנה ושסיימתי לטייל וכל מה שבא לי עכשיו זה לשים את הסנדל הוורוד הזה ולטייל בנחל כזיב".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה