תקשורת ומדיה

כתבת "ערב טוב עם גיא פינס" על החיסול: "ואוווו"

כתבת הרכילות של התוכנית הפופולרית, שמככבת בימים אלו גם ב"בואו לאכול איתי" פרסמה סטורי שתומך בחיסולו של איסמאעיל הנייה
מערכת ice | 
ערב טוב עם גיא פינס (צילום שי פרנקו)
עמית שאטו, כתבת הרכילות והבידור ב"ערב טוב עם גיא פינס" שמשודרת בקשת 12, פרסמה הבוקר (רביעי) סטורי בתגובה לחיסול ראש הלשכה המדינית של חמאס באיראן.
שאטו, שמככבת בימים אלו גם ב"בואו לאכול איתי" בכאן 11, פרסמה בסטורי שהעלתה לחשבונה באינסטגרם: "ואווו, איזה בוקר מרגש, אמאאא".

(מתוך חשבון האינסטגרם של עמית שאטו)
שאטו תומכת בחיסול של איסמאעיל הנייה בעוד מגיש התוכנית גיא פינס הביע אתמול את התנגדותו לחיסול הנוסף שאירע אמש של בכיר חיזבאללה. "רק אני מרגיש ששוב אנחנו מייצרים מחירון גרוע?" פתח גיא פינס את דבריו בסטורי שהעלה לאינסטגרם. "הם רוצחים לנו 12 ילדים, אנחנו מאיימים ומאיימים ומורידים להם מפקד נורא חשוב, ש-ספוילר- יהיה לו מחליף".
המשיך פינס: "ואז הם מאיימים בנקמה - שוב פינג פונג  שלא משנה את המשוואה ומשמר את החיים שלנו על פאוז, אין צפון, אין דרום, כולם בכוננות היסטרית, מבטלים תכנונים, מפזרים הצהרות גבורה ריקות מתוכן".
לסיום אמר פינס: "עד הסבב הבא. לא ככה הגענו לאן שהגענו?". בדבריו פינס התייחס לחיסולו של פואד שוכר, אך כבר הבוקר קמנו לעוד חיסול, בו אסמעיל הנייה חוסל, על פי הדיווחים בלב טהרן שבאיראן בחדרו הפרטי. ישראל טרם לקחה אחריות על החיסול. על פי הודעת חמאס הרשמית: "תנועת ההתנגדות האסלאמית חמאס מתאבלת על המנהיג אסמאעיל הנייה, שמת כתוצאה מפשיטה ציונית בוגדנית על מקום מגוריו בטהראן, לאחר שהשתתף בטקס השבעתו של הנשיא האיראני החדש".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה