תקשורת ומדיה

ינון מגל נגד אהוד ברק: "חבורה של מופרעים, קחו כדורים"

ינון מגל חזר להגיש את התוכנית עם בן כספית ב-103FM, ועלה למתקפה נגד מספר אנשי ביטחון ופוליטיקאים לשעבר, בהם אהוד ברק ובוגי יעלון: "אנשים מגיעים למחוזות שהם ממש פסיכוטיים. אתה אומר שמשהו פה לא הגיוני בטירוף. מה קורה לכם? פשוט השתגעתם לחלוטין. זו שבירת כלים מוחלטת. זה כפסע מנקיטת אלימות"
מערכת ice |  4
ינון מגל, אהוד ברק (צילום מסך ערוץ 14, פלאש 90/ אבשלום ששוני)
אחרי שהושעה משידור, ינון מגל חזר ובגדול לתוכניתו המשותפת יחד עם בן כספית ב-103FM, והבוקר (שני) מגל עלה למתקפה חריפה נגד פוליטיקאים בכירים ואנשי ביטחון לשעבר, על מספר אמירות שלהם לאחרונה.
תחילה, אמר מגל לבן כספית: "קורה פה משהו לא ברור. הטירוף שאתם מגיעים אליו, יש לזה חלק גדול מזה, אנשים מגיעים למחוזות שהם ממש פסיכוטיים. אהוד ברק, היה ראש הממשלה, שר ביטחון, היה בסיירת מטכ"ל, באמצע המלחמה הוא קורא למרי אזרחי".
מגל הוסיף ותהה לגבי אמירותיהם של עוד מספר פוליטיקאים ואנשי ביטחון לשעבר: "בוגי יעלון, דן חלוץ, עמי אילון, אתה אומר שמשהו פה לא הגיוני בטירוף. מה קורה לכם? פשוט השתגעתם לחלוטין. זו שבירת כלים מוחלטת. זה כפסע מנקיטת אלימות".
ינון מגל הוסיף ותקף בפנייה לבן כספית: "בכל ההפגנות שלכם אין אנשים. שיגעתם את רבי על הכובע של נתניהו, אין לי מה להגיד. אתם פשוט חבורה של מופרעים. אין לכם חיים? לא בסבבה שלכם פשוט לקבל את המציאות כמו שהיא? יש פה מלחמה על הקיום שלנו, אתם כאילו באאוט לגמרי".
לסיום אמר מגל: "אין לכם מושג על מה אתם מדברים, אתם פשוט לא בזון. אתה מתעסק איתי בהאם הכובע מסחרי או לא מסחרי. קחו כדורים, צאו לחופש, אתם לא בפוקוס. יש פה מדינה במלחמה, אנשים נהרגים".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מסכן
    אלי 08/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רחמנות על האיש הזה. זוכרים מה קרה לאריק שרון???
    סגור
  • 2.
    אהוד ברק, חולה מאוד
    רינת 08/2024/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ינון מגל צודק.
    סגור
  • 1.
    אהוד ברח ראש הממשלה הכושל קורא למרד. הוא נורמלי? (ל"ת)
    נאוה 07/2024/29
    הגב לתגובה זו
    8 2
    סגור
  • מבט קצר בטירוף
    אשפוז דחוף 08/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זקן חולה ומטורף באחרית ימיו. עצוב ומגעיל.
    סגור