תקשורת ומדיה

טראמפ מרסק את ביידן: "הוא הפך לפלסטיני" - צפו בעימות המביך

על רקע העימות הטלוויזיוני בין ביידן לטראמפ, אשר עורר סערה רבה בתקשורת העולמית, פרסם אטילה שומפלבי ציוץ ברשת החברתית X וציין כי על נשיא ארה"ב לפרוש מתפקידו. אטילה שומפלבי: "תודה רבה, אדוני הנשיא. לעולם לא נשכח את מה שעשית עבור מדינת ישראל והעם היהודי, אבל אתה חייב לפרוש"

מערכת ice |  2
דונלד טראמפ, ג'ו ביידן (צילום shutterstock, freepik)
על רקע העימות הטלוויזיוני הדרמטי שהתקיים לאחרונה בין ג'ו ביידן לבין דונלד טראמפ, אשר עורר הד תקשורתי וציבורי רחב, מיהר העיתונאי אטילה שומפלבי להביע אף הוא את עמדתו בנושא כשירותו של ביידן כנשיא ארה"ב. 
בציוץ שפרסם מוקדם יותר היום (שישי), כתב אטילה שומפלבי: "תודה רבה, אדוני הנשיא. לעולם לא נשכח את מה שעשית עבור מדינת ישראל והעם היהודי".  בהמשך הציוץ, ציין העיתונאי ומגיש ערוץ דמוקרטTV, כי אזרחי ישראל לא יישכחו את מה שעשה עבור המדינה המצויה בשעתה הקשה ביותר. "לעולם לא נשכח. אתה חבר אמיתי, וחלק מההיסטוריה של הציונות בת זמננו. אבל אתה חייב לפרוש", כך כתב. לצד דברים אלו, שיתף אטילה שומפלבי קטע צפייה מתוך העימות בין טראמפ לביידן.
כאמור, לאחרונה התקיים העימות הטלוויזיוני הראשון בין טראמפ לביידן, המועמדים לנשיאות ארה"ב. בעת העימות, ג'ו ביידן, נשיא ארה"ב, תקף את דונלד טראמפ וציין כי הוא "לוזר" ו-"בכיין".
 
טראמפ, אשר מקפיד למתוח ביקורת חריפה על ביידן לאורך כל כהונתו, תקף את יריבו הפוליטו וציין כי הוא נחשב ל"אסון". במהלך העימות, התייחס טראמפ למתקפת הפתע של מחבלי החמאס באותה שבת שחורה וכינה את ביידן כ"פלסטיני רע". על אף זאת, במהלך העימות, טראמפ לא הכריז כי הוא יתמוך בהקמת מדינה פלסטינית או יתנגד לה. 
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    שכרתם אבטחה רצינית?
    אבינועם לוי 06/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האיסלמיסטים כבר יודעים את כתובתך ומחכים לכן בלפידים בוערים.לפחות תעלימו אתה ילדיכם שלא יותקפו!
    סגור
  • 1.
    אטילה - נו אז ...
    מנחם 06/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ככה זה כאשר עיתונאי רדוד מחווה דעתו. לו היה שם לב היה מבין שטראמפ שיקר לאורך כל העימות. מנסיוננו פה אנו מכירים מישהו שעובר היטב על המסך, אבל שקרן פתולוגי, לא כשיר לכלום. מחרב, מסכסך וכל דאגתו היא לעצמו - ככה גם טראמפ
    סגור