תקשורת ומדיה

עדן הראל חושפת את השינוי הגדול בחייה: "עולם חדש נפתח לי"

עדן הראל, מנחת ערוץ 14, שיתפה את העוקבים שלה על תובנות מסדנת השתיקה בת החמישה ימים אליה יצאה יחד עם בנה: "אני הרווחתי כל כך הרבה דברים מופלאים. מאחלת לכולכם שתמצאו את המקום שמשקיט את הסערה שמשתוללת בחוץ"
מערכת ice | 
עדן הראל (צילום אינסטגרם)
עדן הראל, הדוגמנית ומנחת תוכנית הבוקר בערוץ 14 יחד עם בעלה עודד מנשה, שיתפה אמש (שני) את העוקבים שלה באינסטגרם על סדנת השתיקה בת החמישה ימים אליה יצאה, ומשם חזרה עם תובנות על החיים.
בפוסט שהעלתה כתבה הראל: "נו אז איך היה? הצלחת לשתוק חמישה ימים שלמים? ואיך היה לבן שלך? הוא גם הצליח? ועודד הסתדר בבית עם הילדים? אלו השאלות שאני נשאלת מאז שחזרתי. אז עודדי הסתדר מצויין, כי הוא מהמם ומפרגן ומבין את הצורך שלי בטבע, אוויר, ושבירת שיגרה. אוריה ואני בילינו יחד חמישה ימים בדממה וגילינו שגם ללכת יד ביד בשקט זה ממש מספיק ומעביר את כל המסרים שצריכים".
הראל המשיכה והודתה: "אני הרווחתי כל כך הרבה דברים מופלאים, מעבר לזה שהחמיא לי שהבחור שלי בן ה-16 רוצה לבוא איתי לסדנת שתיקה. הפעם האחרונה שישבתי במדיטציה הייתה בתור נזירה טיבטית לפני 24 שנים, ואיזה עולם חדש נפתח לי, הכל נמצא אצלנו בכתובים. הרב אסף בילר הדריך את הסדנא בעומק המתבקש יחד עם קלילות שמתאימה. עזר לו הרב נדב, ולצד הנשי היה תגבור מאביבה המהממת שלקחה אותנו לטיולי בוקר השראה בטבע וגם יוגה יחד עם הרבנית בילר המקסימה".
לסיום סיפרה הראל על החוויה המטורפת שעברה: "האוכל היה בדיוק מה שצריך להיות, טעים, פשוט ומזין. וכמה זה חשוב לדעת להרגיש ולהגיד אני עמוסה.. חייבת רגע שקט. תודה לכל החברים מאלימה, שבישלו, שתקו, הדריכו ואירחו באהבה אמיתית ובאחדות של לב פתוח. אני ממש מחכה כבר לפעם הבאה. מאחלת לכולכם שתמצאו את המקום שמשקיט את הסערה שמשתוללת בחוץ".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה