תקשורת ומדיה

מנכ"ל רשת 13 מבהיר לעובדים: "נעשה כל שנדרש לשגשוג והצלחת החברה"

מנכ"ל רשת 13 פונה לעובדי חברת חדשות 13 בעקבות התפטרות המנכ"ל אור צלקובניק ומינוי המחליף הזמני, יו"ר הדירקטוריון אייל דה פאו: " חברת החדשות ידעה זמנים קשים בעבר, וכמו תמיד אנחנו עומדים מאחוריכם", והוסיף כי ליאור לנדברג סמנכ"ל חדשות 13 ממשיך בתפקידו ומנהל את התוכן
שירה יום טוב | 
אמיליאנו קלמזוק מנכ"ל רשת 13 (צילום יחצ רשת 13)
עם מינויו הזמני של יו"ר דירקטוריון חדשות 13 לתפקיד מנכ"ל החברה, מנכ"ל רשת 13 אמיליאנו קלמזוק  יוצא במכתב לעובדי חברת החדשות. נזכיר כי מנכ"ל חדשות 13 אור צלקובניק הודיע להנהלת החברה על עזיבתו את התפקיד, אליו נכנס לפני פחות משנה, וזאת ברקע תוכנית הקיצוצים שמובילה החברה בשבועיים האחרונים אחרי שנה של ירידה חדה ברייטינג.
בזמן שבדירקטוריון מנסים בימים אלה לדאוג למינוי חדש לתפקיד המנכ"ל וצפויים להיתקל בלא מעט קשיים, את התפקיד יימלא בינתיים יו"ר הדירקטוריון של החברה אייל דה פאו, עד שיימצא מחליף קבוע לצלקובניק. ההחלטה התקבלה לפי חוק הרשות השנייה, לפיו עם עזיבה של מנכ"ל טרם סיום כהונתו ימונה לתפקיד יו"ר הדירקטוריון המכהן. במקביל לכך, ליאור לנדברג סמנכ"ל חדשות 13 ממשיך בתפקידו ומנהל את התוכן.
צלקבוניק נכנס לתפקיד לפני מספר חודשים, אחרי התפטרותו של המנכ"ל הקודם אבירם אלעד. כניסתו לתפקיד היתה כבר ברקע מגמת ירידה ברייטינג של הערוץ ופער שהלך וגדל בין נתוני חדשות 12 לנתוני חדשות 13.
נוסח המכתב ששיגר קלמזוק לעובדי החדשות: "עובדי ועובדות חברת החדשות היקרים, אני מבקש לעדכן כי חברי הדירקטוריון של חדשות 13 קיבלו אתמול את התפטרותו של מנכ"ל חברת החדשות אור צלקובניק.
 
"אני יודע שההתפטרות של אור הגיעה אחרי תקופה עמוסה בשינויים, ובעיקר אחרי חודשים ארוכים של סיקור אינטנסיבי ומקצועי שלכם, בהם הצגתם סטנדרטים בלתי מתפשרים ברמה הגבוהה ביותר. חברת החדשות ידעה זמנים קשים בעבר, וכמו תמיד אנחנו עומדים מאחוריכם, מחזקים אתכם ונעשה כל שנדרש לשגשוג והצלחת החברה.
"בהתאם לחוק הרשות השנייה, בתקופת הביניים ועד למינוי מנכל קבוע יכהן יו"ר דירקטוריון החברה, אייל דה פאו, בתפקיד ממלא מקום המנכ"ל. ליאור לנדנברג, סמנכ"ל התוכן המוערך של החברה, ימשיך וינהל את התוכן.
"הדירקטוריון החליט על הקמת ועדת איתור במטרה למצוא מנכ"ל לחברת החדשות, מתוך אמונה שיש לנו הזדמנות ייחודית לחזק את שיתוף הפעולה בין רשת 13 לחדשות 13. מבחינתי שיתוף פעולה כזה הוא בעל חשיבות עליונה ביצירת זהות ארגונית ומסכית אחידה בין שתי החברות.
"לפנינו תקופת מעבר שתמשך עד למינוי המנכ"ל החדש, ובאופן טבעי היא כוללת תחושה של אי ודאות. אני מודה לאנשי המקצוע בחברת החדשות הנוהגים באחריות ובדיסקרטיות ובכך מכבדים את החברה ועובדיה. בתקופה הקרובה נתראה יותר בנווה אילן, ואני אשמח לפגוש אתכם פנים אל פנים ולסייע לכולנו לעבור את התקופה הזו בהצלחה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה