תקשורת ומדיה

טיקטוק במהלך הזוי נגד עיריית הרצליה: "עשויים לקדם טרור"

חשבון הטיקטוק של עיריית הרצליה נחסם לאחר שעלה בו שיר שהוקדש לעומר שם טוב, תושב העיר, אשר מוחזק על ידי ארגון הטרור חמאס כבר 213 יום. מהחברה הסינית נטען כי התוכן שעלה "עשוי להציג או לקדם טרור". ראש עיריית הרצליה יריב פישר מסר: "נמשיך לפעול על מנת להעלות מודעות לחטופים"
מערכת ice | 
טיקטוק (צילום shutterstock)
עיריית הרצליה העלתה לחשבון הטיקטוק שלה שיר שהוקדש עבור עומר שם טוב, תושב העיר בן 21, אשר מוחזק על ידי ארגון הטרור חמאס ברצועת עזה כבר 213 יום – מבלי שנודע דבר על מצבו בשבי. אלא שבאופן מפתיע למדי, היום (ראשון) העירייה גילתה כי החשבון שלה ברשת החברתית נחסם בשל "תוכן שעשוי להציג או לקדם טרור".
בהודעה שהתקבלה על ידי טיקטוק נכתב: "אנחנו אנחנו מצטערים להודיע שהתוכן נדחה מהסיבות הבאות - הקריאייטיב או דף הנחיתה עשויים להציג או לקדם טרור או ארגונים בלתי חוקיים". השיר "ילד שמש שלי" של הזמר אוריין שוקרון אשר הועלה לחשבון היוטיוב שלו, הוא התוכן שעשוי "לקדם טרור", לטענת החברה הסינית.
  
ראש עיריית הרצליה יריב פישר מסר: "נמשיך לפעול בכל הכלים העומדים לרשותנו על מנת להעלות את המודעות הבין-לאומית לחטופים עד להחזרתם הביתה של כולם, בכל יום, בכל דקה". נזכיר כי במהלך המלחמה טיקטוק סירבה להעלות קמפיין של פורום משפחות החטופים הישראלים.
הקמפיין כולל סרטונים קצרים אשר מציגים את חייהם של כל אחד מהחטופים הישראלים שנמצאים כעת בשבי חמאס ברצועה. על פי גורמים בטיקטוק, הפלטפורמה סירבה לקדם את הסרטון בקמפיין ממומן אך שהסרטון נותר באוויר ולא הורד. זאת מאחר וחשבון המודעות שלהם הושעה בעבר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה