תקשורת ומדיה

אלמוג בוקר בפוסט מטלטל: "המלחמה הסתיימה, להפסיק עם הסיסמאות"

העיתונאי פרסם פוסט בחשבון האינסטגרם שלו, ובו הוא טען כי לדעתו הלחימה ברצועת עזה הסתיימה (גם אם לא באופן רשמי), לאור העובדה כי התושבים בה חזרו לחיים רגילים, חמאס שולט על הסיוע ההומניטרי ועוד. מבחינתו, ישראל צריכה להתמקד בהשבת החטופים ולהתעסק במיטוט החמאס בעתיד
מערכת ice |  1
אלמוג בוקר (צילום מסך חדשות 13)
בפוסט נוקב שפרסם עיתונאי חדשות 13, אלמוג בוקר, הוא טען כי האמת שמסתירים מהציבור היא שהמלחמה בפועל הסתיימה. עם זאת, מציין כי זה הזמן "לקבל החלטות אמיצות". בהמשך הוא פירט את הסיבות בגינן המלחמה מאחורינו, אך הסביר כיצד לדעתו על הממשלה לפעול.
"אם בכל מקרה העזתים חוזרים לצפון הרצועה, מבלים בחופי הים, השווקים פתוחים, הסיוע ההומניטרי נכנס כמו בימים שלפני השבעה באוקטובר, חמאס שולט על הסיוע ההומניטרי וברצועה יש בסך הכל 2 חטיבות של צה"ל", הסביר בוקר וטען כי המצב בשטח הוא כמעט בדיוק כפי שהיה בעבר, כלומר לפני הלחימה. עוד הוסיף: "נגמרו התירוצים, אפשר להפסיק עם הסיסמאות. בשטח המלחמה נגמרה, חייבת ללכת הכי רחוק גם תמורת סיום המלחמה".
 
 
העיתונאי הסביר כי מה שחשוב כרגע הוא להחזיר את החטופים, מכיוון שאת פעולת מיטוט חמאס ניתן להשלים גם בעתיד. "לא רוצים יותר הבטחות ריקות מתוכן, זה המעט שהממשלה שהפקירה את תושביה יכולה לעשות בשבילם עכשיו. רגע לפני שאנחנו מאבדים את מנופי הלחץ היחידים שנותרו לנו במשא ומתן, בואו נשתמש בקלפים שעוד יש לנו, נעצור את זה ונחזיר אותם הביתה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בוקר
    יוסי 04/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמה גאונים בערוץ אחד. לא מצליח להכיל את התובנות שלהם מרוב שהן נשפכות בזרם ציקלון
    סגור