תקשורת ומדיה

ינון מגל תוקף את "אחים לנשק": "פגעו בביטחון והובילו לאסון שקרה"

לאחר שחברי "האחים לנשק" מתחו ביקורת חריפה נגד הממשלה בתוכנית הלילה של אברי גלעד וארז טל, ינון מגל תוקף אותם בחזרה בציוץ חריף ברשת החברתית X: "איך החבורה החצופה הזאת מעזה להראות את הפרצוף שלה בציבור בנושא הגיוס לצה"ל?"
מערכת ice |  4
ינון מגל (צילום פייסבוק/ הפטריוטים)
העיתונאי ומגיש תוכנית האקטואליה "הפטריוטים" בערוץ 14, ינון מגל, מרבה לתקוף את התקשורת הישראלית ומתנגדים רבים המתבטאים כנגד רה"מ בנימין נתניהו וממשלת הימין. בציוץ שפרסם אתמול (שלישי) ברשת החברתית X (לשעבר טוויטר), תקף מגל את חברי "אחים לנשק", שהתראיינו לתוכנית הלילה של ארז טל ואברי גלעד. 
בציוץ שכתב איש התקשורת ומגיש תוכנית הטלוויזיה, כתב מגל: "תגידו, איך החבורה החצופה הזאת עוד מעזה להראות את הפרצוף שלה בציבור בנושא הגיוס לצה"ל, אחרי שלפני רגע הם הודיעו שלא יגיעו לצבא, פגעו בביטחון, והובילו בין היתר לאסון הנורא שקרה לנו?".
בהמשך לטענות החמורות שציין ינון מגל כלפי חברי ארגון "אחים לנשק", ציין העיתונאי בפני עוקביו ברשת החברתית: "צריך באמת רמה גבוהה של עזות מצח ואדנות כדי לעשות את מה שהחצופים האלה עושים. (ותקשורת משת"פית..)".
 
בסרטון ששיתף ינון מגל את עוקביו ברשת החברתית, אמר רון שרף חברי "האחים לנשק" לארז טל ואברי גלעד : "הנושא הזה של הגיוס רק מראה את ההנהגה המנותקת שלא מבינה מה באמת קורה ומה רצון העם האמיתי".
"אנחנו המון ברחובות, זה מבעבע אמיתי. זה מחנה משותף כל כך רחב של ישראלים ציוניים שאיך יכול להיות ששני נערים גדלים אחד אפשר לגזור לו את הראסטות והשני אי אפשר להתקרב אליו?".
בהמשך לדבריו של שרף, אייל נווה, שגם הוא נחשב למייסדי הארגון, מתח ביקורת חריפה נגד ממשלת הימין: "הם מנותקים לגמרי, הם לא מתכוונים לפתור את הבעיה הזאתי. עכשיו צריך 10,000 חיילים, זה אומר שאנחנו צריכים לעשות כפול מילואים – אין זוגיות, אין עבודה, אין עסקים".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    השמאל האנרכיסטי/הפרוגרס פוגע בביטחון ישראל בכל הזדמנות- (ל"ת)
    איתן 03/2024/06
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 3.
    ולאחים לנשק שלא נראו ברחובות אני מייעץ שלא לצאת אליהם
    מסביר פנים 03/2024/06
    הגב לתגובה זו
    2 1
    הם לגמרי לא מבינים את הלך הרוח הציבורי. הם יסכנו את חייהם.
    סגור
  • 2.
    ברור. הרי כל ערב והם וכל הפרשנים הודיעו שצה״ל אינו כשיר
    מסביר פנים 03/2024/06
    הגב לתגובה זו
    2 1
    ובמיוחד חיל האוויר בשל הסרבנות ו״אי ההתנדבות״ שלהם. במו פיהם. יש ים הקלטות. אם הם גרמו לאי כשירות צה״ל אז הם האחראים הישירים לטבח. חד וחלק!
    סגור
  • 1.
    כבר אין לו את מי להאשים חוץ מהגיבורים ששומרים עלינו (ל"ת)
    דלית 03/2024/06
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור