תקשורת ומדיה

הסטנדאפיסט בן בן ברוך משתף בתחושותיו: "ממש הלם קרב"

הסטנדאפיסט בן בן ברוך שיתף בראיון על תחושותיו הקשות מאז ה-7 באוקטובר. "בהתחלה לא רק שלא יכולתי להצחיק, לא יכולתי לדבר. אני מגיע למחלקות שיקום, ומהצד השני אני רואה אדם מבואס, הוא בדיכאון. בשלב מסוים הוא אומר 'די, הצחוק זה התקווה שלי להמשיך את החיים האלה'"

מערכת ice | 
בן בן ברוך (צילום עופר חן)
לקראת עליית העונה השנייה של 'אוטו־אוכל VIP', שמשודרת בערוץ 'רשת 13', הסטנדאפיסט בן בן ברוך התראיין ב־103fm לאיריס קול וסיפר על תחושותיו בעקבות המלחמה. 
"קודם כול זה היה ועדיין, אבל כמובן שככל שזה היה קרוב לשבר, לשבת הנוראה, זה היה על גבול הבלתי אפשרי", אמר בן ברוך. "לא רק שלא יכולתי להצחיק, לא יכולתי לדבר. הייתי בשבועיים של שוק, ממש הלם קרב, אין הגדרה יותר מדויקת. אני חייב להודות שהקומדיה מצילה אותנו לא פעם". 
עוד המשיך וסיפר על המפגשים המרגשים במחלקות השיקום בבתי החולים: "אני מגיע למחלקות שיקום, ומהצד השני אני רואה אדם מבואס, הוא בדיכאון. בשלב מסוים אומר 'די, הצחוק זה התקווה שלי להמשיך את החיים האלה'. הם פשוט מבקשים את זה. הקומדיה זה חלק ממני, חלק בלתי נפרד. ברגע שהבנתי שמהצד השני דורשים ומבקשים שאני אצחיק, גם כשזה היה נראה לי קצת מוזר, אז הבנתי כמה זה זה חשוב ואיזה משקל יש לצחוק".
על השתתפותו בתוכנית 'אוטו־אוכל VIP', סיפר: "ברמת העיקרון אני חייב להגיד שהעונה הייתה ממש לא צפויה, היו שם דברים שהפתיעו גם אותי וגם את שירן. קודם כול זה שוק שאומרים לך אתה נכנס לבשל באוטו גלידה. אוקיי, יש פה הכול, אבל אין מקום".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה