בארץ

בן גביר הגיע לביקור פתע - התושבים זעמו: "פרובוקציה, לא רצוי"

באישון לילה הגיע השר לביטחון לאומי לכפר ג'סר א-זרקא. תנועה ערה של המשטרה ברחובות הכפר לוותה באבטחה של השר, מה שקומם על יו"ר עוצמה יהודית את התושבים. ראש המועצה, שלא עודכן על הביקור כלל: "אף אחד לא מבין מה הוא חיפש, לפחות היה צריך לתאם" 
מערכת ice |  1
איתמר בן גביר (צילום מסך הפטריוטים)
אמש (רביעי) ביקר השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר בכפר ג'סר א-זרקא, מה שגרר את חמת זעמם של התושבים. ההמון אמר כי בן גביר הוא אישיות לא רצויה בכפר וכי הביקור הוא פרובוקציה. הביקור לווה בתנועה ערה של המשטרה ברחובות הכפר. "בהתחלה חשבנו שמדובר במבצע רגיל שעושה המשטרה מדי פעם". סיפר אחד התושבים.
"מהר מאוד נדהמו התושבים לגלות כי במקום נכח השר לביטחון לאומי", שיתף ב-mynet חדרה. "איתמר בן גביר והשוטרים שנכחו במקום סגרו את הרחובות ואבטחו את ביקורו של השר". עדי ראייה שנכחו במקום ואף תיעדו את הביקור סיפרו כי בן גביר ירד מרכבו והתחיל להסתובב רגלית ברחובות הכפר במשך כרבע שעה עם אבטחה כבדה של המשטרה.
"אף אחד לא מבין מה הוא חיפש ומה מטרת הביקור. לפחות היה צריך לתאם את הביקור עם המועצה ולא להתגנב בלילה. בן גביר אישיות לא רצויה וכל מה שהוא מחפש זו רק פרובוקציה". המפגש עורר סערה וזעם בקרב תושבים שתיארו אותו כצעד פרובוקטיבי. ראש מועצת ג'סר א-זרקא, השיח' מוראד עמאש אמר בזעם כי אף גורם לא תיאם את הביקור הזה.
"זו עוד פרובוקציה של השר בן גביר, מה הוא מחפש? הוא אישיות בלתי רצויה", אמר אש המועצה שלא ידע על הביקור. ראש המועצה לשעבר, עז אלדין עמאש, אמר כי לפי הבדיקה שערך מדובר בביקור מתוכנן מראש ומי שהתלווה אליו היו חרדים שרכשו דירות בפרויקט הבניה על חוף הים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    רק בן גביר
    עפרה 01/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המדינה שלנו והשר נבחר ברוב קולות אין שום סיבה שיתאם סיורים.
    סגור