בארץ

מטורף: איך החטופה שנמצאת בשבי, הצליחה להעביר מסר לאחיותיה?

אנקדוטה משעשעת בתוך מציאות כאוטית: שי ורוני אלבג אחיותיה של לירי אלבג, שמוחזקת בשבי החמאס כבר 108 ימים, התראיינו לתוכנית של שיר הדס מאיר בגלגלצ. שם סיפרו כי חטופים שחזרו מהשבי מסרו להן שלירי ביקשה שהן לא יגעו לה בארון הנעליים

מערכת ice |  1
מנהרה בחאן יונס (צילום דובר צה"ל)
שי ורוני אלבג, אחיותיה של החטופה לירי אלבג, התראיינו בשבוע שעבר בתוכנית של שיר הדס מאיר בגלגלצ, שם סיפרו על המסר שהועבר אליהן דרך החטופים ששוחררו. "שמענו מהחטופים ששוחררו על אוסף הנעליים המטורף שלה שאסור לנו לגעת בו", סיפרו האחיות בחיוך.
המגישה, שיר הדס מאיר, שנדהמה למשמע אוזניה, חזרה על השאלה על מנת לוודא ששמעה נכון. "היא העבירה לכן מסר משבי חמאס שאסור לכן לגעת לה בנעליים? זה לא ייאומן". 
אחת מאחיותיה, סיפרה כי בתחילת הלחימה היא אף אכן נגעה בנעליה של לירי אך לאחר ששמע את דברי החטופים - היא שומרת את הארון סגור ולא נוגעת לה בכלום". "זה כזה אחיות" הגיבה הדס מאיר.  
 

עוד הוסיפו האחיות: "כל דבר שמביאים לנו עכשיו אנחנו שומרות ללירי אחד בצד. אנחנו שמות לה הכל על המיטה ומחכות לה שתחזור. הלוואי שאת שומעת אותנו לירוש, אנחנו אוהבות ומתגעגעות אלייך ואנחנו, כל המשפחה, נלחמים ועושים הכל כדי שתחזרי לנעליים שלך ואלינו", חתמו בחיוך מהול בעצב וגעגועים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    סכנה
    מיה 01/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 3
    אתם מבינים שאתם מסכנים את חייה בגלל איזה סקופ שלכם? מה חשוב לכם יותר?
    סגור