בארץ

מפעל פרי הגליל בהחלטה דרמטית: אלו המוצרים שיפסיק לייצר

מפעל "ויטה פרי הגליל" צפוי לפטר עשרות עובדים בשל החלטת הבעלים להפסיק את ייצור הירקות הקפואים. סיבת ההחלטה נובעת מההפסדים הגדולים שהמפעל מסב לבעליו
מערכת ice |  1
מפעל פרי הגליל (צילום פלאש 90)
בימים אלו, הכלכלה הישראלית בכלל ומפעלי התעשייה בפרט מתמודדים עם קשים כלכליים לא פשוטים. מפעל "ויטה פרי הגליל" צפוי לפטר עשרות עובדים בשל ההחלטה להפסיק את ייצור הירקות הקפואים, אשר מהווים לאחד המוצרים המבוקשים של "פרי גליל".
על פי הפרסום של אתר ynet, מפעל "ויטה פרי הגליל", אשר ממוקם בחצור הגלילית, החליט שלא לחתום על הסכמים נוספים עם החקלאים המקומיים העוסקים בין היתר, בגידולי תירס, ברוקולי וכרובית. לצד ההחלטה הדרמטית, נודע כי המפעל ייצר רק תפוחי אדמה קפואים ונראה כי את שאר הירקות הקפואים הוא ייבא.
כאמור, כתוצאה מהחלטת המפעל שלא להמשיך את ייצור הירקות הקפואים, צפויים לסיים את עבודתם עשרות עובדי ייצור. מלבדם, יסבלו גם החקלאים אשר שיתפו פעולה בעבר עם המפעל ויותרו עם תוצרת שככל הנראה, תגיע לפח.
הסיבה לפיטורים נובעת מההפסדים הרבים שמסב מפעל ויטה פרי הגליל לבעלים שהחליטו כי הפתרון לכך הינו הפסקת ייצור הירקות הקפואים, אשר לטענתם אינה רווחית. בתגובה לדברים אלו, יו"ר החברה, אושיק אפרים, הדגיש כי התנהלות הממשלה הנוכחית בענף הייתה צריכה להיערך באופן שבו תטיב עם מפעלי התעשייה. לטענתו, למרות שהממשלה עצרה צעדים נוספים להפחתות המכסים על פירות וירקות, היא הייתה צריכה לעצור את המכרזים לייבוא ירקות קפואים פטורים ממכס.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לבעלים אושיק אפריים יש טענות לממשלה ????????
    ביג 01/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כי הוא רגיל לממשלות אחרות כמו למשל ממשלה שהיה בה פואד בן אליעזר שנתן לאושיק החמוד 18 מליון ש"ח סיוע מבלי לקבל אישורים מאף גורם רלונטי . אז מה לעשות שהאיש התרגל שהוא בכלל עושה טובה למדינה שהוא הבעלים של המפעל . לדעתו הממשלה צריכה כל הזמן לממן אותו . אז אני חושב שאם אתה לא מרויח , פשוט תסגור את המפעל ולך לחפש עבודה אחרת .. כבר עשרות שנים שרק שומעים על המפעל הזה שהוא בקשיים .. יאללה תתקדמו יש מוצרים כאלה בשפע בחו"ל ובמחירים יותר זולים . ושאף אחד לא יעשה טובה למדינת ישראל ..
    סגור