בארץ

אדלשטיין מטיל פצצה: "יכול להיות שאתמודד על ראשות הליכוד"

יו"ר ודעת הביטחון והחוץ ח"כ יולי אדלשטיין התארח בחדשות 14 אצל מגי טביבי והתייחס ליום שאחרי המלחמה וגם לאפשרות כי יתמודד מול בנימין נתניהו על ראשות הליכוד: "מה שהיה ב-6.10 לא יכול להיות אחרי המלחמה, לא יכולה להיות קואליציה צרה"
מערכת ice |  4
שר הבריאות, יולי אדלשטיין (צילום יחצ)
יו"ר ועדת חוץ וביטחון חבר כנסת יולי אדלשטיין מהליכוד התארח אמש במהדורת החדשות של ערוץ 14 אצל מגי טביבי, במהלך הראיון התייחס אדלשטיין ליום שאחרי המלחמה וגם לאפשרות שיתמודד בפריימריז לראשות הליכוד.
על הדיבורים לבחירות אחרי המלחמה אמר אדלשטיין: "אמרתי דבר מאד ברור, גם במערכת הפוליטית צריכים להבין שמשפטים כמו "7.10 שינה את הכל, המדינה כבר לא תהיה אותו דבר" קשורים גם למערכת הפוליטית אבל אין לי זמן ורצון ומבחינתי זה גם לא נכון לעסוק בכך."
אדלשטיין הוסיף: "יש אנשים בדרג המדיני שלא מבינים את גודל האירוע ולא מבינים כמה הכל השתנה. הם חושבים שאפשר לשחק על הזמן ולא מבינים שאי אפשר להמשיך עסקים כרגיל. אני יודע שהדברים לא יישארו כפי שהיו ואי אפשר לשכוח ולהמשיך הלאה. לדעתי אין מה לדבר על בחירות כרגע, זה לא המצב, אבל אני לא פוסל להתמודד על ראשות הליכוד כאשר המלחמה תסתיים. היום שיהיה אחרי המלחמה יהיה שונה מאד מה-6.10. לא יכולה להיות קואליציה צרה, תהיה קואליציה מאד רחבה".
 
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    חחח הליצן מאמין בזה? מי יבחר בך (ל"ת)
    רק ביבי 12/2023/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    לא מתאים חד וחלק (ל"ת)
    אבי 12/2023/31
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 2.
    יולי יאללה
    אזרח 12/2023/31
    הגב לתגובה זו
    0 2
    אם הוא ייבחר, הליכוד רק יצלול יותר. הוא ללא כריזמה וניסיון בתחום המדיני כלכלי חברתי. בוא יולי, אל תהרוס לנו את המפלגה עוד יותר.
    סגור
  • 1.
    האיש הזה פשוט בדיחה , מי יבחר בך ? (ל"ת)
    דן 12/2023/31
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור