בארץ

"על גבם של הילדים שלנו": משפחות החטופים במסר תקיף נגד הממשלה

בעקבות השמועה כי צה"ל מתכוון להפסיק את התמרון הצבאי ולהוריד הילוך במתקפה מול חמאס, משפחות החטופים הביעו את התנגדותם לכך ואמרו: "הדרג המדיני חייב לעצור את הסיוע הזה ולהעמיק את התקיפות על החמאס בכל צורה ומכל מקום"
מערכת ice | 
צילום פלאש 90/ מרים אלסטר
על רקע המשך המאבק להחזרת החטופים והחטופות המוחזקים בשבי חמאס בימים אלו, משפחות החטופים שפועלים בפורום "תקווה", התייחסו לאחת השמועות שצצו לאחרונה כי צה"ל מתכנן להפסיק את התמרון הצבאי ברצועת עזה ולהוריד הילוך בהתקפה מול חמאס.
על כך, הדגישו משפחות החטופים: "הפסקת הלחימה העצימה ומעבר ללוחמה מקו שני תפגע בחטופים ותחזק את החמאס, יש צורך בהכרעה ברורה". כאמור, מוקדם יותר היום (רביעי), התאגדו משפחות החטופים, הפועלים בפורום "תקווה" והתריעו בפני הממשלה כי האפשרויות להפסקת פעילות הלחימה ברצועת עזה והמעבר מהתקפה לפעילות בעצימות נמוכה, תוביל לפגיעה משמעותית בחטופים והחטופות המוחזקים בשבי חמאס.
מלבד זאת, מציינים משפחות החטופים כי אותה החלטה תפגע בחיילי צה"ל וביכולת ההרתעה של מדינת ישראל, פעולה שגויה שתשפיע לרעה גם בהמשך השנים. הורי הילדים החטופים, דורשים בימים אלו ממקבלי ההחלטות שבקבינט המלחמה להמשיך במתווה שהציג בתחילת המלחמה.
אותו מתווה, קובע כי הדרך הנכונה להחזרת החטופים כולם היא בהפעלת לחץ צבאי מתגבר על החמאס באמצעות המשך התמרון, העמקת התקיפות ועצירת הסיוע ההומניטרי.

בין היתר, ציינו הורי הילדים החטופים: "אם מישהו חשב לרגע שהסיוע שנכנס לעזה מגיע לתושבים הוא התבדה רגע אחרי שהמשאיות נכנסו. חמאס גונב את הסיוע לעצמו וכך מרוויח זמן על גבם של הילדים שלנו שנמצאים בשבי החמאס".
עוד הוסיפו ההורים: "בנוסף, הסיוע ההומניטרי גם נותן עוד כוח ודלק לחמאס כדי להילחם בחיילים הגיבורים שלנו. זו לא ערבות הדדית. הדרג המדיני חייב לעצור את הסיוע הזה ולהעמיק את התקיפות על החמאס בכל צורה ומכל מקום".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה