בארץ

השר בן גביר החליט לא האריך את כהונת נציבת שב"ס: "חוסר אמון מוחלט"

בפגישה שנערכה לאחרונה בין השר לביטחון לאומי למפכ"ל המשטרה, הוחלט שלא להאריך את כהונתה של נציבת שב"ס קטי פרי. בן גביר טען: "חוסר אמון מוחלט, פערים שאינם ניתנים לגישור". פרי לא נשארה חייבת ואמרה: "שר חסר אחריות, טענות מופרכות"
מערכת ice | 
איתמר בן גביר (צילום יונתן זינדל/ פלאש 90)
הערב (שלישי), נועד השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, עם מפכ"ל משטרת ישראל, רב-ניצב קובי שבתאי. השניים דנו בנושא המשך כהונתה של רב גונדר קטי פרי, נציבת שב"ס, ולבסוף החליט שלא להאריך את כהונתה (שתסתיים ב-17 בינואר). נימוקו של בן גביר היה: "חוסר אמון מוחלט, פערים שאינם ניתנים לגישור, ובעקבות כך שהנציבה נמנעה מלממש את מדיניות השר ואף פעלה בניגוד לה".
בהמשך הוסיף השר כי סיבה נוספת להחלטתו, היא שפרי "ניהלה מו"מ עם מחבלי חמאס על תנאיהם", ואף ציין את "התנהלותה הכושלת" בטיפול באירועי התפרעויות שהתרחשו בבית הסוהר רימונים. בן גביר הודה לנציבה על שירותה בשב"ס ואיחל לה בהצלחה בהמשך.
פרי לא נשארה חייבת, והיא השיבה: "החלטה לא מפתיעה של שר חסר אחריות המשולבת בטענות מופרכות וחסרות שחר, תלושות מהמציאות וילדותיות המראות את אי הבנתו בשב"ס. הנציבה מודה על הזכות שניתנה לה להוביל את הארגון המשמעותי הזה, ומודה לכל סגל שירות בתי הסוהר על העשייה המדהימה".
כזכור, לפני כמה חודשים פרי זומנה לוועדה בנוגע לכשלים שהתגלו בשירות בתי הסוהר ולתקריות שהתרחשו, ועל כך אמרה: "אני הולכת לוועדה עם ביטחון גדול ואני לא צריכה להיות שעירה לעזאזל על עשורים של הזנחה, זה לא הגיוני ולא הוגן ולא מנהיגותי ופיקודי להתפטר. אני לא מתעסקת ברעשי רקע".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה