בארץ

טלי גוטליב מזהירה מהפתעה של חמאס: "ימשוך אותנו באף"

חברת הכנסת גוטליב לא חוסכת מאף אחד את הביקורת שלדעתה מגיעה לה, במהלך המלחמה היא נוטה להיות לוחמנית וחסרת פשרות בכל הנוגע למיטוט חמאס, ויש לה מה להגיד על ההפוגה שיש כרגע בלחימה
מערכת ice |  3
טלי גוטליב (צילום פלאש 90)
חברת הכנסת טלי גוטליב ממפלגת הליכוד מרבה לבקר במהלך המלחמה את מהלכי הממשלה והצבא, וטוענת שצריכים להיות יותר תקיפים, יותר כוחניים ולא לוותר על שום דבר, כל עוד החטופים נמצאים בידי החמאס.
את הביקורת שיש לה היא תגיד, אין זה משנה מי המבוקר, גם אם זה נתניהו. כפי שעשתה לפני החתימה על עסקת החטופים, גם כעת היא מבקרת את ההפוגה עליה הוסכם, וטוענת כי חמאס מתכונן מחדש ללחימה וזה עלול להתפוצץ לנו בפנים.
"מזהירה". פתחה גוטליב את את הציוץ שפרסמה ברשתות והמשיכה, "חמאס מנצל את ההפוגה להיערך ולהתעצם. בונה את מערך הפיקוד, בונה צוותי צלפים, מתחמש. חמאס ימשוך אותנו באף, יבקש עוד הפוגות ׳למציאת חטופים׳, ידאג לתמונות מחממות לב של חמאסים ׳רחמניים׳ ברחבי העולם. עם סיום ההפוגה  הוא מתכנן להזכיר לנו שהוא מנהל את המלחמה הזו. אסור לאפשר זאת".
לקראת סיומה של ההפוגה הראשונית עליה הוסכם, אם לא יוארך ההסכם, צה"ל מתכונן לחזור לתקוף בעוצמה את מעוזי הטרור. גוטליב מזהירה מפני התחמשות של החמאס וכפי שהפתיע אותנו ב-7 באוקטובר, כך הוא עלול להכין לצה"ל "הפתעות" נוספות.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ממליץ להקשיב לאישה הזאת
    גבי 11/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היא צודקת כמעט תמיד
    סגור
  • 1.
    תפסיקו לכתוב על הגברת הזאת היא משעממת (ל"ת)
    ישראלי 11/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • חוץ משמאל רדיקלי ופמיניסטיות שפוחדות ממנה
    קובי 11/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דווקא רוב העם מגלה בה עניין יותר ויותר
    סגור