בארץ

טלי גוטליב לשרי הליכוד: "תתנגדו לעסקה שתביא עלינו תופת!"

חברת הכנסת טלי גוטליב (הליכוד) בקריאה דרמטית: "אוי לנו אם ניפול למלכודת של חמאס! עזבו תפקיד, עזבו כיסא. גורל עם ישראל ומדינת ישראל על הכף. אתם נותנים הכל לאויב אכזרי לפני שקיבלתם משהו"
מערכת ice | 
טלי גוטליב, בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני, יונתן זינדל)
ח"כ טלי גוטליב מזהירה את שרי הליכוד לבל יתמכו בעסקת החטופים בממשלה. בסדרת ציוצים בטוויטר שלה שהחל בצהריים ונמשך הערב (שלישי), זועקת גוטליב כנגד "חולשת ההנהגה", כדבריה.
"אוי לנו אם ניפול למלכודת של חמאס!!", כתבה גוטליב בצהריים. "בלי השבת כל החטופים אסור להיכנע להפסקת אש. הפסקת אש תנוצל לפגיעה בחיילנו הגיבורים, תאפשר לחמאס להתחזק, ולבסוף השקרנים האכזריים האלה לא יעמדו במילתם. קודם השבת כל החטופים! כל החטופים! רק ורק אז הפסקת אש. עלינו אפשר לסמוך על חמאס אסור לסמוך בכלל".

בציוץ שני כתבה: "אוי לבושה!! איזו בושה!! חמאס מוריד אותנו על הברכיים בלי לתת לנו אות חיים מהחטופים. הפסקת אש חלילה תעלה לנו בחיי חיילנו הגיבורים. איפה העוצמה והגאווה הלאומית שלנו? בלי השבת כל החטופים קטגורית אסור להפסיק לחימה".
אחר הצהריים הוסיפה: "מכרו אותנו בנזיד עדשים! אלוקי ישראל! קיבלנו אות חיים מכל החטופים? לא! קיבלנו מידע על מספר החיים מביניהם? לא! קיבלנו תשובה האם ידוע היכן כל החטופים? לא! קיבלנו רשימה? לא. לא קיבלנו כלום ונתנו הכל. הפסקת אש תביא עלינו תופת מהחמאס שמהתל בנו ח״ו".
 
"'כל גופי הביטחון בעד העיסקה'״, ציטטה גוטליב כותרת בציוץ נוסף. "אלה אותם גופים בלי יוצא מהכלל שאחזו בקונספציה ההזויה שחמאס מורתע בעזה ולא כדאי לו לתקוף. את חמאס הגופים האלה מסתבר לא ממש הבינו. והכי מדאיג שאין אפילו גוף אחד שמתנגד".
לפני ישיבת הממשלה כתבה גוטליב: "שרי הליכוד. זה הרגע שלכם לגלות אומץ ואחריות! עזבו תפקיד, עזבו כיסא. גורל עם ישראל ומדינת ישראל על הכף. עשו מעשה. תתנגדו לעסקה שתביא עלינו תופת. אף אחד מכם לא קיבל סימן חיים מהחטופים. אתם נותנים הכל לאויב אכזרי לפני שקיבלתם משהו. חמאס האכזרי מהתל ומשקר את כולנו. תתנגדו!".
סמוך לשעה 21:00 הוסיפה גוטליב: "זהו. המלחמה הסתיימה. רגע לפני הכנעת חמאס. זו המשמעות של הפסקת אש. עוד שבועיים שלושה וזה יסתיים. קיבלנו עוד מאותו דבר. השפלה ובושה שאין מילים. במקום להמשיך בעוצמה ללא רחם כפי שלחמו חיילנו הגיבורים, ההנהגה מפגינה חולשה. הפסקת אש לפני קבלת אות חיים ומידע על כל החטופים תעלה ביוקר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה