בארץ

בית החולים המסוכן בעולם: תיעוד דרמטי של המנהרות מתחת לשיפא

בית החולים שיפא כבר איבד את זכותו להיקרא בית חולים, ומדי יום חושפים בצה"ל עדויות לכך ששימש כ"בסיס טרור" לארגון חמאס. דובר צה"ל ממשיך בחשיפותיו לעולם ומראה לכולם מה נמצא מתחת לבית החולים. צפו
מערכת ice | 
מנהרה ברצועת עזה (צילום פלאש 90/ עטייה מוחמד)
העובדה שארגון הטרור חמאס עושה שימוש ציני במרכזים רפואיים, בתי ספר ומסגדים ברצועת עזה, כבר מזמן אינה חדשה. ברור לכולם בישראל ששיטת הפעולה של הארגון המתועב הוא לשים אזרחים ומתקנים הומניטריים שישמשו כמגן אנושי למחבליו.
דובר צה"ל, תת אלוף דניאל הגרי, דואג במלוא המרץ לתווך את העדויות שנמצאות מדי יום ברצועת עזה לשיטת הפעולה של חמאס, לעולם. מדי יום הגרי נושא הצהרות לציבור וגם בשפה האנגלית, בעיקר כאשר צצות עדויות חדשות, כפי שקרה בימים האחרונים בבית החולים הידוע לשמצה, שיפא.
 
בתיעודים הדרמטיים שחושפים בצה"ל מתוך תוואי המנהרות, ניתן לראות את כמות העבודה שהושקעה בהכנת מפקדות של ממש, מחסני נשק ואמל"ח ואף מקומות מסתור לחטופים, שהכינו מחבלי חמאס מבעוד מועד ובמשך השנים האחרונות.
 
ארגון חמאס ככל הנראה לא ציפה ללחימה ממושכת כפי שצה"ל פועל במלחמה זו, וככל הנראה גם לא ציפה לעוצמת האש ונכונות צה"ל להתקדם ברחבי הרצועה, אך ללא ספק הכין את התשתיות למלחמה שכזו.
נראה כי עבודתו של דובר צה"ל במלחמה זו נושאת פרי וכי רשתות תקשורת רבות בעולם, כבר אינן לוקחות את הודעות חמאס כעובדות ודווקא המידע שיוצא מדובר צה"ל הופך לגרסא הרשמית והמוכחת גם בעולם. רשת ה-BBC ורשתות נוספות בעולם אף נאלצו לפרסם התנצלויות, לאחר שפרסמו דיווחים שגויים על פגיעות צה"ל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה