בארץ

מרגש: זו המחווה שעשה הפורום לשחרור הילדים החטופים בתל אביב

כמחווה לחטופים המוחזקים בשבי חמאס, אתמול (שלישי) הקים הפורום לשחרור הילדים החטופים מייצג אומנותי בכיכר החטופים שבמוזיאון ת"א. מי הוא השחקן שלקח חלק במיצג?

מערכת ice |  1
מיצג פורום הילדים החטופים (צילום נתן יעקובוביץ)
בעקבות מלחמת 'חרבות ברזל', נעשים יוזמות ומחוות רבות המוקדשות לחטופים והחטופות המוחזקים בשבי חמאס שברצועת עזה. בין החטופים, מוחזקים 32 ילדים וילדות בשבי חמאס. הפורום לשחרור הילדים החטופים קיים אתמול בבוקר, (שלישי) מיצג אומנותי מרגש בכיכר החטופים במוזיאון תל אביב בו השתתף השחקן שלום מיכאלשווילי.
הפורום לשחרור הילדים החטופים עושים מאמצים רבים להעלאת המודעות לכאב המשפחות ולקריאה להחזרת הילדים החטופים הביתה במהרה. בין המחוות שעליהן אחראי הפורום לשחרור הילדים החטופים, הינו מייצג בדיקת הנוכחות בכיתה שבמסגרתו השתתף השחקן שלום מיכאלשווילי בו גילם מורה הבודק נוכחות כיתית וקרא את שמותיהם של כל הילדים החטופים המוחזקים בימים אלו בשבי חמאס החל מה-7 באוקטובר. אותו מיצג כלל תפאורה של כיתה עם לוח, כיסאות ושולחנות כאשר חוסר נוכחותם של הילדים החטופים ניכר באופן משמעותי.
אבי אורפז מהפורום לשחרור הילדים החטופים, מורה במקצועו אשר לימד במועצה אזורית אשכול חלק מהילדים החטופים, סיפר כי חלק ממקימי הפורום הם אנשי ציבור ואנשי חינוך והוסיף כי: "מאז שזה התחיל אני יותר מחבק את הילדים שלי וכשאני מחבק את הילדים שלי, אני חושב מי מחבק את הילדים בעזה, מי נותן להם יחס, זה מאוד קשה".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עוד פלטפורמה לתקוף את הימין? אותי אבדתם. (ל"ת)
    אני 11/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור