בארץ

'מחזירים את כולם הביתה': משכן הכנסת במיזם מרגש המוקדש לחטופים

משכן הכנסת הציג היום, חודש לפרוץ מלחמת 'חרבות ברזל', מיזם הסברתי הנקרא  'מחזירים את כולם הביתה' אשר מציג תמונות של החטופים והחטופות שמוחזקים בימים אלו בעזה על ידי חמאס. יו"ר הכנסת אמיר אוחנה: "תמונות החטופים והחטופות עוטפות את הכנסת, מחדדות את נוכחותם בסדר היום הלאומי והאישי של כל אחת ואחד מאיתנו"

מערכת ice | 
יור הכנסת אמיר אוחנה (צילום דוברות הכנסת נועם מושקוביץ נתן ווייל)
במלוא חודש לפרוץ המלחמה, יצא משכן הכנסת במיזם הסברתי מרגש המוקדש לחטופים ונקרא 'מחזירים את כולם הביתה'. המיזם מורכב ממייצג תמונות של חטופות וחטופות שמוחזקים בימים אלו בעזה על ידי ארגון הטרור הרצחני חמאס מה-7 באוקטובר. תמונות החטופים יוצגו במסדרונות הכנסת, במושבי האורחים שמעל למליאת הכנסת ומחוץ למשכן הכנסת.
מטרתו של המיזם ההסברתי היא לקרוא לשחרורם של החטופים והשבתם הביתה בהקדם האפשרי. מלבד זאת, דיוני המליאה אשר יתנהלו מחר בכנסת ייפתחו  בהקרנה מיוחדת של תמונותיהם של התינוקות, הילדים, הסבים והסבתות, האזרחים, החיילים והאזרחים הזרים שנחטפו בשבת השחורה.
יו"ר הכנסת אוחנה: "הכנסת כבית העם מבטאת את מה שבליבו. כל מי שיכנס למשכן, ינאם על הדוכן, יפסע במסדרונותיו ומחוצה לו, ידע מי נמצא בליבו של העם ומצוי כל העת לנגד עיניו. תמונות החטופים והחטופות עוטפות את הכנסת, מחדדות את נוכחותם בסדר היום הלאומי והאישי של כל אחת ואחד מאיתנו ומהערב מצטרפות לאלומת אור בצבע צהוב, כצבע הסרט שמסמל את המאבק להשבת החטופים, שתכוון אל השמיים ותאיר בירושלים את תפילותינו ותקוותנו לראות את כולם במהרה בבית״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה