בארץ

ממשיכות בכל הכוח: חמ"ל התצפיתניות של נחל עוז נפתח מחדש

אחרי הטבח הנורא שאירע ב-7 באוקטובר ביישובי עוטף עזה, ביניהם בקיבוץ נחל עוז, חוזרות צוות התצפיתניות לחמ"ל חדש. סרן ש', מפקדת פלוגת תצפיות בחטיבה הצפונית: "תצפיתניות נחל עוז ממשיכות לבצע את משימת ההגנה על היישובים באומץ, בדייקנות ומשמשות עיניים לכוחות בשטח במסירות וביסודיות"
מערכת ice | 
מלחמת חרבות ברזל (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג)

כחודש לאחר הטבח הנוראי שאירע ב-7 באוקטובר ביישובי עוטף עזה, חוזרות לתפקיד התצפיתניות של נחל עוז אשר חוו טלטלה בעת חדירת המחבלים. אותו חמ"ל שהוקם בגזרת נחל עוז במחנה רעים, נחנך אתמול (ראשון).

אחרי ש-14 חברותיהן נרצחו במתקפת הטרור של חמאס ב–7 באוקטובר, ממשיכות חיילות וקצינות גדוד 414 בכל הכוח ואתמול (ראשון) אלו נכנסו לחמ"ל החדש שלהן במחנה רעים. סרן ש', מפקדת פלוגת תצפיות בחטיבה הצפונית אמרה בעת חניכת החמ"ל החדש במחנה רעים: "היום, כחודש לאחר מתקפת הפתע האכזרית של חמאס, אנחנו עומדים פה מול חמ"ל התצפיות החדש של מוצב נחל עוז. בשבועות האחרונים כוחות רבים של גדוד 414 מהחטיבה הצפונית הקדישו מאמצים רבים כדי להעמיד את חמ"ל התצפיות החדש וכדי לתת לתצפיתניות בית שיאפשר להם החשובה כל כך - הגנה על עוטף עזה בצורה הטובה ביותר".
עוד מוסיפה סרן ש' כי למרות האובדן הרב שהגדוד ספג וצה"ל כולו "תצפיתניות נחל עוז ממשיכות לבצע את משימת ההגנה על היישובים באומץ, בדייקנות ומשמשות עיניים לכוחות בשטח במסירות וביסודיות. אנחנו בגדוד 414 ובחטיבה הצפונית זוכרים לנצח את התצפיתניות שחירפו את נפשן בהגנה על המדינה. אנחנו מייחלים להשבת השבויות והנעדרות במהרה ובשלום".
 


בין הגורמים הבכירים הנוספים אשר הגיבו על חניכת החמ"ל החדש של תצפיתניות נחל עוז, היה המג"ד אשר אמר כי "סיפורו של נחל עוז יהיה לעולם סיפורו של תפקיד הרואי ולחימה נוכח פני אויב".
 

באירוע הטבח הנורא שאירע ב-7 באוקטובר, תצפיתניות נחל עוז ובלונאי המוצב לצד כוחות צה"ל נוספים ביצעו את משימתם לצד כוחות צה"ל נוספים שלחמו קרב קשה על-מנת להגן על הגזרה. החמ"ל החדש נבנה במחנה רעים ומטרתו היא לאפשר לתצפיתניות גדוד 414, אשר אחראיות על ההגנה בגזרת החטיבה הצפונית באוגדת עזה, למלא את משימתן במלחמה הנוכחית.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה