בארץ

מרגש: ההפתעה שחיכתה למאות חיילות וחיילים בודדים

כהוקרה על פועלם של החיילים הבודדים בצה"ל, התוכנית לחיילים בודדים של "נפש בנפש" וארגון FIDF החליטו להפתיע את העולים וערכו עבור כ-350 חיילים ארוחת ברביקיו ענקית
מערכת ice |  1
חיילים בודדים (צילום אורי שמש FIDF)
מלחמת "חרבות ברזל" נכנסה היום (שלישי) ליומה ה-25 של לחימה אחרי מתקפת הפתע הרצחנית של חמאס על ישראל ב-7 באוקטובר, שהביאה להירצחם של למעלה מ-1,400 אנשים, בעוד מעל 5,000 נפצעו ו-238 אנשים שבויים בידי החמאס בעזה נכון לרגע זה.
בעקבות הלחימה הקשה ומצב החירום בארץ, ישנן יוזמות בעקבות המצב הקשה, מדי יום אנחנו רואים מאות יוזמות מדהימות שמוכיחות יותר מכל את כוחו של עם ישראל. בתוך כך, מאות חיילים וחיילות בודדים מרחבי העולם, שמשרתים בצה"ל, זכו להפוגה טעימה מהלחימה.
בצה"ל משרתים כיום אלפי חיילות וחיילים בודדים שעלו מאזורים שונים בעולם. אותם חיילים, שעלו לבדם, משרתים בכלל היחידות, לרבות יחידות קרביות שנמצאות עכשיו בחזית הלחימה. כהוקרה על פועלם ותרומתם לחברה ולמדינה, ובמטרה לפנק, להרים ולחזק אותם, התוכנית לחיילים בודדים של "נפש בנפש" וארגון FIDF החליטו להפתיע את העולים וערכו עבורם ארוחת ברביקיו ענקית.
באירוע, שהתקיים בירושלים, השתתפו כ-350 חיילים בודדים, הנמצאים בשלב ההכשרה במחו״ה אלון, ומפקדיהם שנהנו מ׳על האש׳ עשיר ומפנק שהוכן עבורם על ידי Grilling for the IDF שחברו ליוזמה זו.
האירוע למען החיילות והחיילים הבודדים (צילום: אורי שמש, FIDF)
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אין על היהודים בעולם
    עם ישראל חי 10/2023/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הכבוד לעוסקים במלאכה, כל הכבוד על התרומה והכי חשוב כל הכבוד לחיילים היהודים המדהימים שלנו שהגיעו מכל העולם לשרת בצבא ישראל. אלוקים יתכם - ישמור ויגן עליכם ביחד עם כל חיילנו באשר הם. אוהבים אתכם ...עם ישראל חי !
    סגור