עסקי ספורט

שדולת הנשים מתפוצצת על ההתאחדות לכדורגל: "ניצול ציני ופוגעני"

זעם בשדולת הנשים על אמירה מקוממת של גורם בהתאחדות לכדורגל, על רקע הניסיון להחזיר את הכדורגלן עומר אצילי לנבחרת ישראל: "גם עושים מחטף כשהציבור כולו שקוע באבל, וגם משתלחים שוב בארגוני הנשים"
מערכת ice |  3
עומר אצילי (צילום פלאש 90/ אורן בן חקון)
שדולת הנשים בישראל נגד ההתאחדות לכדורגל, פרק ב': בעקבות פרסומים היום על ניסיון להחזרתו של הכדורגלן עומר אצילי לנבחרת ישראל, והתנגדות שדולת הנשים, התבטא גורם אלמוני בהתאחדות באמירה מקוממת.
גורם בהתאחדות אמר ל"ישראל היום" כי "אולי המלחמה הארורה שנכפתה עלינו תביא גורמים שעד היום חיפשו בעיקר יחס, לתת לנו לנהל את הכדורגל, ושהם יעסקו בדברים אחרים. אולי שדולת הנשים תתעסק ביחס לנשים מצד אנשי חמאס".
 
עו״ד עינת פישר לאלו, מנכ״לית שדולת הנשים הגיבה: ״בעיצומה של מלחמה קשה וכואבת, בזמן שארגוני הנשים פועלים לילות כימים כדי לקדם את נושא שחרור החטופות וחטופים, לחשוף לעולם את זוועות החמאס כלפי נשים ולסייע ככל הניתן לנשים מכל החברה הישראלית - יש גורמים בהתאחדות שבוחרים לנצל באופן ציני ופוגעני את המצב.
"לא רק לעשות מחטף ולהשיב את אצילי לנבחרת, כשהציבור כולו שקוע באבל, דאגה ושיקום, אלא גם להשתלח שוב בארגוני הנשים אחרי מאבק משמעותי שהובילו יחד עם עורכי הדין אורי קידר ואורי כהנא.
"גם בימים קשים אלו, כשכולנו עסוקות ועסוקים בכאב ובהשלכות המלחמה, חשוב להזכיר שאין מקום למי שניצל ופגע בקטינות בנבחרת ישראל, ואנחנו נמשיך ונוודא שכך יהיה, למען הנפגעות ולמען החברה הישראלית כולה. צר לנו שגורמים בהתאחדות החליטו לגרור אותנו לשיח הזה. צר לנו שאלה הדברים בהם הם עסוקים בעת הזאת. אנחנו נמשיך לפעול על מנת לקדם סביבה בטוחה לכל הנשים והילדות, לסייע לנשים בכל הארץ ולעשות את כל שביכולתנו להבטיח שהחטופות והחטופים יחזרו הביתה בהקדם.
עו״ד הלה נויבך, מנהלת התחום המשפטי באיגוד מרכזי הסיוע לנפגעות ולנפגעי תקיפה מינית: ״עם תחילת המלחמה פנה איגוד מרכזי הסיוע לצלב האדום והתחיל והתגייס באופן דחוף להצלת החטופות והחטופים ולסיוע לניצולות והניצולים. השימוש הציני של גורמים עלומי שם בהתאחדות בזוועות שביצעו מחבלי חמאס מעורר תחושות קשות. לא בכדי אין לאותם גורמים את האומץ להיחשף בשמם. אם הם עדין לא הבינו כי מי שניצל מינית לא יכול לייצג את ישראל, אנחנו נמשיך להזכיר להם זאת, לצד המשך עבודתנו עבור כלל הנפגעות והנפגעים״.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    נמאסתם
    משה 10/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אצילי לנבחרת תחפשו עץ חדש לטפס עליו
    סגור
  • 2.
    די כבר עם המאוסות ומשועממות האלה, שיטפלו באיבגי קודם (ל"ת)
    אלכס 10/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    להחזיר את אצילי לנבחרת
    דובי שור 10/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האיש נשפט בציבור ושילם, להחזיר אותו לאלתר לנבחרת
    סגור